איך-לקדם-ממומן-בפייסבוק-אשראי

איך מפרסמים ממומן בפייסבוק

איך מפרסמים ממומן בפייסבוק​

קידום ממומן בפייסבוק הוא אחד הכלים האיכותיים להגדלת כמות הלקוחות בעסק, חדירה לשוק, פיתוח מודעות עבור המותג שלכם ולגרום לקהל היעד הרלוונטי פשוט להעריץ אתכם (כשאתם עושים את זה בצורה הנכונה). אז השאלה הנכספת – איך מפרסמים ממומן בפייסבוק?

על מנת לעשות קמפיינים ממומנים בפייסבוק אתם חייבים מספר דברים:

א' – משתמש פייסבוק פעיל

ב' – דף עסקי בפייסבוק

ג' – כרטיס אשראי

לאחר שווידאנו שיש לנו את כל השלוש אנחנו יכולים לצאת לדרך! במידה ומשהו חסר לכם תשלימו אותם עכשיו ורק לאחר מכאן תמשיכו עם המדריך.. במידה ועדיין אין לכם דף עסקי בפייסבוק הכנו לכם למדריך שמסביר שלב אחרי שלב איך לפתוח את הדף העסקי בפייסבוק – לינק >> איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק.

(צילום מסך מפייסבוק – בוסט פוסט)

אל תתפשרו על הקמפיינים שלכם! תנו לנו להקים ולנהל עבורם קמפיינים שמכניסים כסף - השאירו פרטים עכשיו

השיטה הפחות מוצלחת - בוסט פוסט​

מכירים את הכפתור הכחול הזה שצץ לכם ברגע שאתם מעלים פוסט לפייסבוק? או את ההודעה שאומרת שתמורת 78 שקל אתם תגיעו ל5 אלף איש? אז לעולם אל תלחצו על הכפתור הזה.. השיטה הזאת לא רלוונטית ולא מומלצת הרוב המוחלט שעבד בשיטה הזאת טען שהשיטה פשוט "שרפה כסף" ולא הביאה תוצאות.

בכל מקרה גם אם לחצתם על הבוסט אתם תוכלו לבחור כמה כסף אתם תשקיעו הקידום הפוסט, כמה זמן הפוסט ירוץ, מה המטרה של הקידום שלכם (הודעות בפייסבוק, הודעות בווטסאפ, לייקים לדף וכדומה) ועוד מגוון אפשרויות. ד"א גם שם פייסבוק רושמים שאם אתם רוצים "לקחת את זה לשלב הבא" תעברו לאדס מנג'ר!

איך מפרסמים ממומן בפייסבוק - אדס מנג'ר

פרסום במערכת האחורית של פייסבוק האדס מנג'ר היא האופצייה המוצלחת ביותר עבור קידום העסק שלכם בפייסבוק – המערכת קצת מסורבלת ויותר בעייתי לעבוד איתה אבל ללא ספק היא עובדת בצורה פשוט מדהימה. בעזרתה תוכלו לגעת בכל נקודה בקמפיינים שלכם ובפעילות, להתקין פיקסל (מעקב אחרי פעילות בדפי נחיתה ו/או אתרים), לבנות קהלים חכמים (רימרקטינג, לוק א לייק, כאלה שנכנסו לדף נחיתה, כאלו שהשאירו פרטים ועוד המון אפשרויות).

אז בואו נצלול! שלב ראשון לוחצים על הלינק – https://business.facebook.com ולאחר מכן על ALL TOOLS / המבורגר

קידום בעזרת אוטומציות חכמות

(צילום מסך מפייסבוק – ביזנס מנג'ר)

לאחר שלחצנו על ALL TOOLS / ההמבורגר יפתחו בפנינו מגוון אפשרויות.

מה שרלוונטי לנו בשלב זה אלא:

  • מנהל מודעות / ADS MANAGER
  • קהלים / AUDIENCES
  • מנהל אירועים / EVENT MANAGER
  • הגדרות תשלום / BILLING

מנהל המודעות – כשמו כן הוא במנהל המודעות נוכל לנהל את המודעות והקמפיינים שלנו, להקים קמפיינים חדשים, לעקוב אחרי הפעילות ולעבוד על זה בצורה מקצועית.

קהלים – בעזרת הפיצ'ר הזה נוכל להגדיר קהל יעד בצורה מדויקת עד כמה שניתן, לבנות קהלי לוק א לייק, רימרקטינג וכדומה.

הגדרות תשלום – שם אנחנו צריכים לדאוג לעניין התשלום לפייסבוק וגם לעניין הקבלות שנקבל מהם לצורך הוצאות עסקיות.

לאחר שהבאנו מה כל אחד מהכפתורים ומה אנחנו נעשה איתם הגיע הזמן ללחוץ על מנהל המודעות ולהכנס לבטן של המפלצת!

משהו סופר חשוב שכדאי לשים אליו לב הוא שאוטומטית הפייסבוק יפתח לך מנהל מודעות על הפרופיל שלנו, במידה ואנחנו רוצים לעשות את זה בצורה נכונה אנחנו צריכים קודם כל לפתוח ביזנס מנג'ר ורק לאחר מכן לפתוח גם אד מנג'ר – הסיבה היא שלאחר מכן נוכל לשתף את הנכס שלנו עם אנשים אחרים ולתת גישה למי שצריך מהצוות שלנו או קמפיינרים חיצוניים.

יש את תהליך הפתיחה בסרטון למטה או ביוטיוב – איך מפרסמים ממומן בפייסבוק.

(צילום מסך מפייסבוק -איך מפרסמים ממומן בפייסבוק)

לאחר שנכנסו לאד מנג'ר עצמו זאת התמונה שנראה, הפעילות כאן מתחלת ל 3 חלקים:

  • קמפיינים
  • קבוצת מודעות
  • מודעות

על מנת להתחיל נלחץ על הכפתור הירוק CREATE,

לאחר הלחיצה יפתח לנו חלון ובו נצטרך לבחור את מה מטרת הקמפיין שלנו.

האפשרויות הן: מודעות (שיכירו אותנו או יחשפו אלינו), טראפיק (לחיצות על קישור מסוים, צפייה בדף נחיתה, הודעות ושיחות), מעורבות (הודעות, צפיות בוידאו, מעורבות בפוסט), לידים (טופס לידים בפייסבוק, הודעות, המרות, שיחות), הורדת אפליקציות ומכירות (המרות, קטלוג וואטסאפ).

(צילום מסך מפייסבוק -בחירת קמפיין בפייסבוק)

לאחר שבחרנו במטרה של הקמפיין שלנו נוכל להמשיך הלאה, עכשיו אנחנו צריכים להתחיל ללכת לפי הסדר ולמלא את כל ההגדרות שלנו לקמפיין הנוכחי.

שלב ראשון - רמת הקמפיין

לאחר שבחרנו איזה מטרה אנחנו רוצים לקמפיין נצטרך לתת שם לקמפיין, רצוי לרשום תאריך, מטרה, למי פונים וכדומה על מנת שיהיה לנו נח בהמשך לעבוד עם הקמפיינים שלנו.

האותו החלון נוכל גם להגדיר את האפשרות לקמפיין CBO – תקציב ברמת הקמפיין ולא ברמת המודעות.

שלב שני - רמת קבוצת המודעות

בשלב זה אנחנו כבר נמצאים בתוך הקמפיין שלנו, יש לנו מטרה ברורה ואנחנו יכולים לבחור עם איזה דף נפרסם, להגדיר תקציב ברמת קבוצת מודעות, להגדיר את קהל היעד שלנו ואפילו את המקומות בהם המודעות שלנו יופיעו.

שלב שלישי - רמת המודעה

ברמת המודעה אנחנו נדאג למודעה שלנו, נוכל לבחור את דף הפייסבוק והאינסטגרם מהם נרצה שהמודעה תופץ, נבחר ליצור מודעה חדשה או להשתמש באחת שכבר עלתה ולחבר לאיזה פיקסל זה יהיה משויך.

לאחר שהגדרנו הכל בהצלחה עכשיו אנחנו יודעים איך מפרסמים ממומן בפייסבוק! זה שאנחנו יודעים איך ללחוץ על הכפתורים ואיך זה מתבצע זה לא אומר שאנחנו יכולים פשוט להתחיל להריץ קמפיינים. לפני כל זה חשוב שתלמדו איך לעצב ולכתוב פוסטים שעוצרים את העיניים וממירים את הלקוחות ורק לאחר מכן לשים את תקציב הפרסום.

רוצים לתאם שיחת 1:1 עם יועץ שיווק? תשאירו פרטים עכשיו ואנחנו כבר נתקשר.

הישארו תמיד מעודכנים​

הצעת קידום מובייל