גוגל-מיי-ביזנס-GOOGLE-MY-BUSINESS-לוגו של גוגל

איך לייצר לידים בעזרת שימוש בגוגל מיי ביזנס

מי לא היה רוצה להשקיע 10 דקות בבניית פרופיל פשוט בגוגל מיי ביזנס ולהנות שנים מטראפיק חינמי שיכול להכניס לעסק שלו לקוחות חדשים על בסיס קבוע בלי לעשות כלום? כנראה שכל בעל עסק.

אז יש לכם את העסק שלכם, הבייבי שלכם שאתם משקיעים בו כל היום.. מריצים קמפיינים בפייסבוק, מעלים פוסטים בקבוצות ואפילו מנהלים פרופיל אישי שמביא עבודה אבל… 

מה עם דף עסקי בגוגל?! המון נותני שירות ובעלי עסקים לא פותחים GOOGLE MY BUSINESS והתוצאה היא שהם מוותרים מראש על לקוחות פוטנציאלים שיכולים להגיע לעסק על בסיס קבוע.

מה זה גוגל מיי ביזנס?​

גוגל מיי ביזנס זה סוג של כרטיס ביקור דיגיטלי בגוגל שמספק את האפשרות להציג את פרטי העסק ואת דרכי יצירת הקשר ברגע חיפוש מילת מפתח מסוימת הקשורה לעסק בחיבור עם מיקום העסק.

אחת הפונקציות העיקריות של גוגל מיי ביזנס זה בעצם לבקש ביקורות מלקוחות שקיבלו ממכם שירות/רכשו ממכם ובכך להגדיל את האמינות של העסק שלכם והחשיפה בגוגל עצמו.

עדיין אין לכם גוגל מיי ביזנס? בואו נדאג לכם עכשיו.

איך לפתוח פרופיל גוגל מיי ביזנס

על מנת לפתוח חשבון תצטרכו ללחוץ על הלינק הבא >> גוגל מיי ביזנס לאחר הלחיצה על הלינק יפתח לכם חלון חדש זהה לתמונה הנ"ל.

על מנת להתחיל תצטרכו ללחוץ על הכפתור "לניהול הדף העסקי", לאחר הלחיצה תעברו לחלון חדש בו תצטרכו לבחור את שם העסק שלכם. לאחר הבחירה תעברו לחלון נוסף בו תצטרכו לבחור בין שלושה אפשרויות לגבי סוג העסק שלכם:

קמעונאות אונליין – לקוחות יכולים לקנות מוצרים דרך האתר

חנות מקומית – לקוחות יכולים להגיע לעסק באופן פיזי

עסק למתן שירותים – העסק שלכם מציע הגעה עד ללקוח

לאחר שבחרתם את סוג העסק שלכם תעברו לחלון נוסף בו תצטרכו לבחור קטגוריה לעסק שלכם, מומלץ לדייק כמה שאפשר בשביל שיהיה רלוונטי.

לאחר מכן תצטרכו לבחור אזור פעילות גם כאן חשוב מאוד לדייק שאזור הפעילות יהיה רלוונטי כי כך נוכל לקפוץ ללקוחות רלוונטים ברגע שהם יחפשו את השירות שאנחנו מספקים או המוצר לפי המיקום של המכשיר שלהם או מילת המפתח (לדוגמא – "חנות סלולר כפר סבא").

בחלון אחרי זה תצטרכו להכניס מספר טלפון של העסק איתו הלקוחות הפוטנציאלים יוכלו ליצור קשר במידה וקיים אתר גם אותו תוכלו להכניס (במידה ולא קיים רצוי להכניס לינק לדף נחיתה או כרטיס ביקור דיגיטלי).

לאחר שסיימנו את כל התהליך אנחנו נגיע לשלב אימות העסק בו נקבל קוד אימות לטלפון ונצטרך להקליד אותו בחלון הרלוונטי.

לאחר האימות נצטרך למלא פרטים אחרונים אך חשובים כגון: הוספת "קטגוריות" (במידה וקיימים עוד מילות מפתח רלוונטיות), ימי ושעות פעילות, תמונות ועוד..

לאחר שתסיימו הכול תוכלו להתחיל לשווק את הפרופיל שלכם.

מה אפשר לעשות לחיזוק הפרופיל?

לאחר שהקמנו את הפרופיל נוכל לקדם אותו בעזרת מספר דברים, הדרך היעילה והטובה ביותר לקידום היא השארת ביקורות לאחר שהלקוח ביצע רכישה או קיבל שירות.

ככל שיהיו לכם יותר ביקורות ככה תעלו יותר גבוהה ברשימת הרלוונטיות ותוכלו להיחשף בפני פניות חדשות לעסק, עכשיו הגיע הזמן לחכות ולקבל פניות נוספות – בהצלחה.

נ.ב אפשר להציג את הפרופיל גם ללקוחות רלוונטים בקמפיינים בפייסבוק או באתר של העסק בתור הוכחה חברתית שיוצרת אמון ומגדילה את אחוזי הרכישה/השארת פרטים.

רוצים לתאם שיחת 1:1 עם יועץ שיווק? תשאירו פרטים עכשיו ואנחנו כבר נתקשר.

הישארו תמיד מעודכנים​