אוטומציה - פוסט - בן אדם מבוגר מחזיק טלפון ביד

גלו את עידן האוטומציה

אוטומציה בשנת 2021

הופיעו בסרטים רובוטים משוכללים שהיו אמורים לבצע פעולות אנושיות וליישם התנהגות אנושית, והיום.. בשנת 2021 האוטומציה כבר כאן! קצת על אוטומציה – אוטומציה היא בעצם שימוש בכלים, תוכנות או מוצרים טכנולוגים מסויימים על מנת לבצע פעולות רציפות כמתוכנן ללא צורך ב"מגע אנושי". האוטומציה יכולה להחליף צוות שלם של עובדים ובזמן שהעבודה תתבצע לא ילקחו ימי מחלה, ימי חופשה, הפסקות וכנראה שגם נמנע מטעויות אנוש.

אחי, תענה לי

הרבה מאוד עסקים כבר הספיקו להבין את הפוטנציאל הטמון באוטומציה החכמה והחלו להשתמש בה בכדי לפרוח בעסק שלהם עם אוטומציה שתקדם אותם "ותדפדף" משימות ממש כמו רובוט. כדוגמא פשוטה אפשר לקחת את ה"צ'אט בוטים" למינהם שעונים לנו באופן אוטומטי וישיר גם מחוץ לשעות הפעילות של העסק.

קחו שניה וחישבו על זה, אתם מפרסמים בפייסבוק פוסט ולקוח פוטנציאלי שולח לכם הודעה לגבי השירות או המוצר שלכם בחצות הלילה, אתם לא כלכך מעוניינים לענות בשעה כזו או שאתם בכלל ישנים… מה לדעתכם יעשה הלקוח?

יכול להיות שאותו לקוח ימשיך לחפש שירות באתרים אחרים לצורך מענה מיידי, אולי עד מחר בבוקר הוא כבר לא יביע התעניינות בשירות, ואולי בכלל למתחרה שלכם יש "בוט" שיענה לאותו הלקוח כבר בחצות הלילה. קחו בחשבון שפעולה כלכך פשוטה של מענה יכולה להיות גורלית לעסקים כיום.

כישורי הפלא

כפי שכבר צויין ישנה גם האפשרות לקדם את העסק בעזרת אוטומציה חכמה.

ניתן להגיע לקהל יעד על בסיס קבוע ויחד עם זאת להפחית את העומס בעבודה השוטפת שלנו, מלבד מענה להודעות בעזרת "בוטים" נוכל לצרף אתכם לקבוצות, להגדיל את החשיפה ואת כמות העוקבים, לפרסם בקבוצות שונות וקיימות עוד מגוון אפשרויות אשר יקדמו את העסק שלכם ויבדילו אתכם מהמתחרים.

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לצורך בקידום אוטומציה הינה סוכני נדל"ן אשר צריכים לקדם את הנכסים שברשותם לקהל ספציפי בכדי לסגור עסקה, בין אם זה קהל באותה העיר בה נמצא הנכס או קהל עם רצון להשכיר או לקנות וכו'…

קידום אוטומטי

הדרך בה משתמשים סוכני הנדל"ן היא פרסום יום יומי בקבוצות שונות המתאימות לתיאור הלקוח הרצוי, מפרך נכון? כאשר האוטומציה לרשותכם תוכלו לבצע בעזרתנו את אותו התהליך סביב השעון וללא הפסקה גם בזמן שאתם בפגישה, בנסיעה, בזמן ארוחת הצהריים, או בכלל בזמן שאתם ישנים…

התוכן שלכם יתפרסם בקבוצות היעד הרלוונטיות על בסיס קבוע, מה שיפחית מכם את כאב הראש ויוכיח את עצמו בעלייה ניכרת של חשיפת התוכן, עליית הפניות לעסק, ועלייה במספר הלקוחות החדשים שלכם.

ארגז כלים

חשוב שתדעו שמרובות הן האפשרויות ורבים הם הכלים במערכת האוטומציה כיום ולכן אנו ממליצים בחום לבצע התאמה לכל עסק בנפרד ולהבין מה נכון ושימושי לעסק ומה יכול "לפגוע" בהתקדמותו.

פרט נוסף שחשוב במיוחד לזכור הוא שבכל פלוס יש גם מינוס, במקרה הספציפי הזה אנו מדברים על ה"אלגוריתם" המפורסם שבנוי על רשימת כללים מאורגנת שאין לעבור עליהם ולכן יכול לחסום לכם משתמשים, דפים ואפילו למחוק אותם או להוריד את חשיפתם בגלל שימוש לא הגון בכללים.

תרצו להתאים אוטומציה לעסק? אנחנו כאן! קבעו שיחת יעוץ עכשיו

רוצים לתאם שיחת 1:1 עם יועץ שיווק? תשאירו פרטים עכשיו ואנחנו כבר נתקשר.

הישארו תמיד מעודכנים​