חברת-שיווק-לחיצת ידיים

איך לבחור חברת שיווק לעסק בשנת 2024

שיווק הוא חלק בלתי נפרד מכל עסק מצליח. חברת שיווק מקצועית יכולה לעזור לכם להגדיל את המודעות למותג שלכם, להגיע לקהל יעד רחב יותר ולייצר כמויות של פניות, לידים שיובילו להרבה יותר מכירות בעסק שלכם. כאן נכנסת הבעיה הגדולה – עם כל כך הרבה חברות שיווק, פרילנסרים, סוכנויות פרסום בשוק, איך בוחרים את נותן השירות או חברת השיווק המתאימה לעסק שלכם?

השאירו פרטים עכשיו לשיחת ייעוץ מקצועית 1:1 ובדיקת התאמה לשירותי הדיגיטל שלנו

שאלות שצריך לשאול את חברת השיווק

הכנו לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לסנן ולבחור את ספק השירות שיספק את שירותי הדיגיטל לעסק שלכם:

קבעו את היעדים שלכם – הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לקבוע את היעדים שלכם מהשיווק. האם אתם רוצים להגדיל את המודעות למותג שלכם? להגיע לקהל יעד חדש? לייצר יותר מכירות? לייצר לידים? למכור יותר בחנות האיקומרס שלכם או כל מטרה שבאמת תרצו לשפר.

ברגע שיש לכם יעדים ברורים, תוכלו להתחיל לחפש חברת שיווק שיכולה לעזור לכם להשיג אותם.

חקרו את ספקי השירות השונים – אחרי שקבעתם את היעדים שלכם, זה הזמן להתחיל לחקור את החברות, הסוכנויות והפרילנסרים השונים בשוק. נכון לרגע כתיבת שורות אלה השוק מוצף במשווקים וסוכנויות שלא בהכרח בעלי ניסיון בתחום שלכם או בלי ניסיון בתחום השיווק בכלל. שימו לב שאתם פונים למומחים בתחום הפעילות שאתם צריכים – ז"א כשאתם בונים אתר תפנו למישהו או חברה שמתמחה בבניית אתרים, כשאתם רוצים לשווק בפייסבוק תפנו לחברת שיווק שמתמחה ברשתות חברתיות וכשתרצו לקדם בצורה אורגנית את האתר שלכם בגוגל תפנו גם כן לספק שירות שבאמת מבין את העבודה לעומק ולא "הכל תחת קורת גג אחת".

הנה כמה דברים שכדאי לכם לשאול את ספק השירות שאיתו אתם מדברים:

  • ניסיון: כמה שנות ניסיון יש לספק השירות שאתם רוצים לעבוד מולו? האם הם עובדים עם עסקים דומים לעסק שלכם?
  • מומחיות: אילו תחומי שיווק החברה מתמחה בהם? האם הם יכולים לעזור לכם להשיג את היעדים שלכם?
  • תוצאות: מהן התוצאות שהחברה השיגה עבור לקוחות קודמים שלה?
  • חיבור: אחד הנושאים החשובים שכדאי לכם לבדוק היא החיבור שלכם עם הספק שלכם, בסופו של דבר כשקונים שירות קונים מאנשים וכולנו יודעים שיש אנשים שלא "כיף" לעבוד איתם או מולם.
חברת שיווק מדוייקת לצרכים שלכם - חצים ומטרה

בקשו הצעות מחיר – אחרי שעשיתם את שיעורי הבית שלכם על ספקי השירות השונים, זה הזמן לבקש הצעות מחיר. הצעות המחיר צריכות להיות מפורטות ולפרט את השירותים שחברת השיווק תספק, את התדירות שבה היא תעבוד עבורכם ואת התקציב הנדרש.

שאלו שאלות – לאחר שקיבלתם הצעות מחיר, זה הזמן לשאול את ספקי השירות שאלות. הנה כמה שאלות שכדאי לכם לשאול:

  • איך אתם מודדים את ההצלחה של הקמפיינים שלכם?
  • מהו תהליך העבודה שלכם?
  • איך אתם מתקשרים עם הלקוחות שלכם?

ווידוי סופי לבחירת חברת שיווק מתאימה

זמן הבחירה – אחרי שבדקתם את כל החברות, זה הזמן לבחור את חברת שיווק דיגיטלי שמתאימה לעסק שלכם. הנה כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון בעת קבלת ההחלטה:

  • האם החברה מתאימה לתקציב שלכם?
  • האם אתם מרגישים בנוח עם החברה?
  • האם אתם מאמינים שהחברה יכולה לעזור לכם להשיג את היעדים שלכם?

בחירת חברת שיווק לעסק שלכם היא החלטה חשובה. על ידי ביצוע המחקר שלכם ותשאול שאלות, תוכלו למצוא את החברה המתאימה שתוכל לעזור לכם להשיג את היעדים שלכם. נכון להיום המון "בעלי עסקים" מחליפים ספקי שירות כ 3-4 פעמים בשנה בגלל בחירה לא נכונה. השתדלו לעשות את זה בצורה נכונה ולא לוותר על שום דבר בתהליך.

בשביל לשפר את התוצאות אתם יכולים לבקש גם המלצות של לקוחות או אפילו לדבר עם לקוח אחד מהרשימה שלהם, לבדוק ביקורות בגוגל מיי ביזנס ובפייסבוק.

נכתב בשיתוף – אס מרקטינג

רוצים לתאם שיחת 1:1 עם יועץ שיווק? תשאירו פרטים עכשיו ואנחנו כבר נתקשר.

הישארו תמיד מעודכנים​