איך לסגור עסקאות פי 6 - שטרות כסף

איך להגדיל את הסגירות בעסק עד פי 6 בעזרת שיטה פשוטה

לפי נתונים סטטיסטים שנבדקו רק כ-3% מהאוכלוסיה מוכנים לרכוש את השירות/המוצר שלכם כבר עכשיו ורוב בעלי העסקים פונים רק לקהל זה, מה שאותם בעלי עסקים לא מבינים זה שיש עוד כ 15% נוספים שרוצים וצריכים את השירות שלהם פשוט הם עדיין לא בשלים מספיק לבצע את הרכישה.

כן.. יש קהל יעד נוסף גדול פי 5 מקהל היעד שמוכן לרכוש כאן ועכשיו שגם אותו תוכלו להפוך ללקוחות בסופו של היום ע”י בניית ושימוש באסטרטגיה נכונה.

אז איך עושים את זה? 

בקצרה – צובעים את קהל היעד שרלוונטי ע”י וידאו >> מפרסמים להם מודעת מכירה של השירות שלכם (אם יש אפשרות להנחה לפעם ראשונה או שיחה בחינם יהיה מצויין) >> הוכחות חברתיות של לקוחות שכבר רכשו את השירות שלכם.

בשיטה הזאת תוכלו לחמם את קהל היעד הנוסף של ה 15% ולגרום לו לרכוש ממכם בקרוב!

עכשיו בואו נראה איך עושים את זה בדיוק, ממש לא בקצרה.

מודעה א - לחיצת יד (מתאים לקהל מעל למיליון)

  • המודעה צריכה להיות וידאו
  • טיפ מהיר או עצה הקשורה לשירות שאתם מספקים
  • המטרה – לראות מי מתעניין בתחום ע”י צפיה בסרטון או דילוג
  • השימוש – מי שצפה ב-3 שניות מהסרטון עובר למודעה הבאה מי שלא, לא.
  • מטרת הקמפיין – צפיות בסרטון / VIDEO VIEWS
  • קהל היעד – רחב עד כמה שאפשר

לאחר מכן לייצר 2 סוגי קהלים:

  1. אנשים שצפו בסרטון מעל ל-3 שניות ב30 יום האחרונים
  2. אנשים שצפו בסרטון מעל ל-3 שניות ב5 יום האחרונים

מודעה ב - הצעה שאי אפשר לסרב לה (מתאים לקהל מעל למיליון)

  • יכול להיות מודעת וידאו או תמונה
  • המודעה חייבת להיות הצעה נקיה ולא משהו בסגנון “מה אנחנו עושים” – אפשר לתת הנחה לפעם הראשונה או מוצר שהוא בחינם לצורך הדוגמא שיחת ייעוץ 30 דק במתנה או 20% הנחה בהזמנה הראשונה
  • מטרת הקמפיין – המרות / CONVERSIONS
  • קהל היעד – אנשים שצפו בסרטון מעל ל3 שניות ב30 יום האחרונים
  •  

מודעה ג - הוכחה חברתית / עדויות (מתאים לקהל מעל למיליון)​

  • סרטוני המלצות מלקוחות שכבר רכשו את השירות או עדויות בכתב עם תמונה של הלקוח
  • שימוש בקרוסלה עם מספר סרטוני עדויות או סרטון ערוך עם מספר סרטוני המלצות
  • לנסות לענות על החששות של הלקוחות שעדיין לא רכשו עם סרטוני ההמלצות
  • מטרת הקמפיין – המרות / CONVERSIONS
  • קהל היעד – אנשים שצפו בסרטון מעל ל3 שניות ב30 יום האחרונים + להסיר את קהל היעד של אנשים שצפו בסרטון מעל ל3 שניות ב5 יום האחרונים

במידה וקהל היעד קטן ממיליון יש לעשות את השינויים הבאים​

עובדים רק עם מודעה ב + מודעה ג

    • במודעה ב עושים שינוי – חייב לעבוד עם וידאו או תמונה מונפשת
    • קהל היעד – במידה והוא גדול מ500K עושים עושים קמפיין המרות / CONVERSIONS, במידה והוא קטן מ500K עושים קמפיין חשיפה / REACH
    • לבנות קהל יעד אחד בלבד של אנשים שצפו בסרטון מעל ל3  שניות ב30 יום האחרונים

רוצים לתאם שיחת 1:1 עם יועץ שיווק? תשאירו פרטים עכשיו ואנחנו כבר נתקשר.

הישארו תמיד מעודכנים​