כן.. יש קהל יעד נוסף גדול פי 5 מקהל היעד שמוכן לרכוש כאן ועכשיו שגם אותו תוכלו להפוך ללקוחות בסופו של היום ע”י בניית ושימוש באסטרטגיה נכונה.
אז איך עושים את זה?
בקצרה – צובעים את קהל היעד שרלוונטי ע”י וידאו >> מפרסמים להם מודעת מכירה של השירות שלכם (אם יש אפשרות להנחה לפעם ראשונה או שיחה בחינם יהיה מצויין) >> הוכחות חברתיות של לקוחות שכבר רכשו את השירות שלכם.
בשיטה הזאת תוכלו לחמם את קהל היעד הנוסף של ה 15% ולגרום לו לרכוש ממכם בקרוב!
עכשיו בואו נראה איך עושים את זה בדיוק, ממש לא בקצרה.
לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים
מודעה א – לחיצת יד (מתאים לקהל מעל למיליון)
- המודעה צריכה להיות וידאו
- טיפ מהיר או עצה הקשורה לשירות שאתם מספקים
- המטרה – לראות מי מתעניין בתחום ע”י צפיה בסרטון או דילוג
- השימוש – מי שצפה ב-3 שניות מהסרטון עובר למודעה הבאה מי שלא, לא.
- מטרת הקמפיין – צפיות בסרטון / VIDEO VIEWS
- קהל היעד – רחב עד כמה שאפשר
לאחר מכן לייצר 2 סוגי קהלים:
- אנשים שצפו בסרטון מעל ל-3 שניות ב30 יום האחרונים
- אנשים שצפו בסרטון מעל ל-3 שניות ב5 יום האחרונים
מודעה ב – הצעה שאי אפשר לסרב לה (מתאים לקהל מעל למיליון)
- יכול להיות מודעת וידאו או תמונה
- המודעה חייבת להיות הצעה נקיה ולא משהו בסגנון “מה אנחנו עושים” – אפשר לתת הנחה לפעם הראשונה או מוצר שהוא בחינם לצורך הדוגמא שיחת ייעוץ 30 דק במתנה או 20% הנחה בהזמנה הראשונה
- מטרת הקמפיין – המרות / CONVERSIONS
- קהל היעד – אנשים שצפו בסרטון מעל ל3 שניות ב30 יום האחרונים
מודעה ג – הוכחה חברתית / עדויות (מתאים לקהל מעל למיליון)
- סרטוני המלצות מלקוחות שכבר רכשו את השירות או עדויות בכתב עם תמונה של הלקוח
- שימוש בקרוסלה עם מספר סרטוני עדויות או סרטון ערוך עם מספר סרטוני המלצות
- לנסות לענות על החששות של הלקוחות שעדיין לא רכשו עם סרטוני ההמלצות
- מטרת הקמפיין – המרות / CONVERSIONS
- קהל היעד – אנשים שצפו בסרטון מעל ל3 שניות ב30 יום האחרונים + להסיר את קהל היעד של אנשים שצפו בסרטון מעל ל3 שניות ב5 יום האחרונים
במידה וקהל היעד קטן ממיליון יש לעשות את השינויים הבאים
- עובדים רק עם מודעה ב + מודעה ג
- במודעה ב עושים שינוי – חייב לעבוד עם וידאו או תמונה מונפשת
- קהל היעד – במידה והוא גדול מ500K עושים עושים קמפיין המרות / CONVERSIONS, במידה והוא קטן מ500K עושים קמפיין חשיפה / REACH
- לבנות קהל יעד אחד בלבד של אנשים שצפו בסרטון מעל ל3 שניות ב30 יום האחרונים