ניהול-קמפיינים-ברשתות-חברתיות-אסטרונאוט

ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות

ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות הוא אחד הכלים החזקים ביותר לפרסום של עסקים מרוב הסוגים וגם למי שזה פחות מתאים כי מחפשים אותו בגוגל – אפשר לעשות רימרקטינג ולרדוף אחרי אותם הלקוחות.

ניהול קמפיינים – מה מסתתר מאחורי השירות הזה?

ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות זה לא רק בניית תשתית (הקמה של הביזנס מנג'ר, אד מנג'ר וכל החיבורים שלהם), זה גם לא מסתכם רק בהעלאת מודעות חדשות, הגדרת קהל יעד ותקציב – יש הרבה מעבר לזה. ניהול קמפיינים זה תהליך, תהליך ארוך שמתחיל בבניית התשתיות לפרסום ונגמר באופטימיזציה יומית, רימרקטינג ובניית קהלים חכמה של אנשים שיצרו אינטראקציה עם אחד הנכסים שלנו ב-X ימים האחרונים לפי אסטרטגיה ברורה שהגדרנו מראש.

אז לאחר שהבנו שזה תהליך ודיי ארוך אפשר להתחיל לפרט קצת יותר על ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות. בשלב הראשון אנחנו צריכים להיות בעלים של דף עסקי בפייסבוק – במידה ולא קיים לכם דף עסקי אתם יכולים ללחוץ כאן ללמוד איך לפתוח אותו לגמריי לבד ובחינם >> לינק למדריך.

השלב השני והדיי חשוב (יש שיזלזלו בכך אבל יבינו את זה בהמשך) הוא עיצוב הדפים העסקיים שצורה איכותית, רצוי להשקיע כמה מאות שקלים בעיצוב הדפים על מנת לשפר את חווית המשתמש בדפים בצורה משמעותית! ברגע שלקוח פוטנציאלי רואה קמפיין של מותג שהוא לא מכיר לא פעם קורה שהוא נכנס לעמוד העסקי לבדוק "על מי מדובר" והאם יש מותג שאפשר לרכוש ממנו את המוצר או השירות שהוא רוצה.

לאחר שיש לנו דפים עסקיים (רצוי מעוצבים ומרשימים) אנחנו נתקדם לשלב הבא של פתיחת המערכת שממנה אנחנו הולכים לנהל את הקמפיינים ברשתות החברתיות שלנו – צירפנו לכם כאן מדריך שלב אחרי שלב איך עושים גם את זה באופן עצמאי >>  לינק למדריך.

 

לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים

ניהול מדיה זה מעשינו

מה עוד אתם צריכים בשביל ניהול קמפיינים

לאחר שדאגנו לדפים עסקיים והקמה של הביזנס מנג'ר אנחנו מקדמים לשלב הבא, על מנת לבנות קמפיינים אנחנו נהיה חייבים תוכן – אפשר להשתמש בסרטונים, בתמונות ורצוי להשתמש בתוכן מעוצב שעוצר את העיניים של הלקוחות. רגע לפני שאנחנו מייצרים את התוכן שלנו (קופי, קריאייטיב ותוכן) אנחנו צריכים "לפצח" את קהל היעד, להבין מי הוא, מה הוא רוצה, מאיפה הוא ועוד המון שאלות שיקרבו אותנו להבנה של איך נציג את המוצר או השירות ולמי אנחנו מוכרים.

לאחר פיצוח וייצור התכנים נבחר את מטרת הקמפיין (לידים, הודעות, תפוצה, המרות וכו'..) נעלה את הקמפיינים שלנו לאוויר וכאן מסתיים החלק הראשוני בניהול קמפיינים ברשתות חברתיות.

תוספות שיעזרו בניהול קמפיינים ברשתות חברתיות

לפני שמתחילים באופטימיזציה ובדיקות נוספות רצוי לעבוד חכם בשביל שתוכלו להכניס כמה שיותר כסף לעסק שלכם – אחת התוספת היעילות היא להכניס את כל הלידים למקום אחד, יש מגוון אפשרויות לאיפה תוכלו להכניס אותם ולנהל את הלידים שלכם (מערכות CRM, גוגל שיטס, אקסל וכו'..) רצוי לא להשאיר אותם באוויר בלי להכניס למקום שתוכלו לעקוב אחריהם ובסופו של היום להשתמש בהם בבניית קהל יעד איכותי יותר.

על מנת לקצר את התהליכים של הכנסת כל ליד בצורה ידנית תוכלו להיעזר בפלטפורמת מייק שבעזרתה אפשר לעשות אוטומציות לעסק למעבר לחצו כאן, לאחר שנרשמת תוכלו לחבר את טופס הלידים של פייסבוק לCRM או לגוגל שיטס שלכם ולקבל ברגע האמת את הפניות.

בנוסף לאוטומציות ומערכת לאיסוף לידים חשוב לדאוג לחיבור פיקסל בצורה נכונה שיצבע את הקהל של הלקוחות שנכנס אליכם לדף הנחיתה או לאתר ותוכלו לבצע לו רימרקטינג, לוק א לייק וכדומה.

ניהול-קמפיינים-בעזרת-אוטומציות.png
ניהול-קמפיינים-בעזרת-אוטומציות.png

שימוש בדאטה שצברנו לשיפור הקמפיינים

לאחר שבנינו, הקמנו, יצרנו והשקענו הרבה כסף אנחנו יכולים להתחיל להנות מהפירות – הפרי הראשון אלו המכירות שתוכלו לבצע בעזרת אותם הלקוחות שפונים אליכם והפרי השני הוא ה-DATA שנצברה! על מנת לשפר את הקמפיינים שלנו אנחנו צריכים להגיע לקהל יעד איכותי עד כמה שניתן וכמובן גם לחמם אותו כי לקוח שלא מכיר אותנו יתקשה לרכוש אימפולסיבית כאן ועכשיו.

בעזרת הפיקסל, הלידים והקסמים של פייסבוק אנחנו יכולים לבחור לפרסום את המודעות לאנשים שהגיעו אלינו למקומות האלו והשאירו אפילו פרטים – מאותו קהל היעד נבנה קהלים חדשים כמו:

  • קהל יעד שביקר באתר ולא רכש
  • קהל יעד שרכש לצורך לוק א לייק
  • קהל יעד צפה בסרטון שלנו X זמן או Y אחוז
  • לידים שהשאירו פרטים לצורך לוק א לייק
  • אנשים שפתחו את טופס הלידים ולא השאירו פרטים

ועוד מגוון רחב של אפשרויות, בעזרת השיטה הזאת אפשר לדייק את קהל היעד, להוריד עלויות ולהגיע לקהל הרבה יכול רלוונטי ואיכותי.

ניהול-קמפיינים.jpg
ניהול-קמפיינים.jpg

דוגמא – לקוח שהגיע אלינו לניהול קמפיינים ברשתות חברתיות למכללה שלו, בשלב הראשון שיפצנו את הדפים העסקיים שלו, בשלב השני פיצחנו את קהל היעד ובנינו מודעות הכוללות קופי, קריאייטיב ועיצוב, בשלב השלישי יצאנו בקמפיינים מדוייקים עד כמה שאפשר.

לאחר שצברנו "קצת" דאטה התחלנו להשתמש בה וכאן אפשר לראות את זה בצורה מדהימה – לידים מקהל יעד "קר" הצלחנו להביא ב 11.68 עד 12.10 ש"ח (סופר זול לשירות שעולה מעל ל5,000 ש"ח כן?) לאחר שבנינו קהל "חם" הצלחנו לשפר את העלות ל1.69 ש"ח בלבד!

לא רק דאטה, צריך גם המון תוכן

אז ראיתם שאפשר לעשות קסמים עם דאטה, מטורף לא? לידים בכמעט עשירית מהמחיר ההתחלתי שגם הוא סופר נמוך.. הגיע הזמן להבין שבשביל להגיע לתוצאות כאלה תצטרכו גם פוסטים סופר איכותיים וכמובן לעשות המון טסטים, כן לקחת פוסטים ולבדוק מה עובד יותר טוב ומה פחות טוב על בסיס קבוע.

מעבר לכך שמודעות "נשרפות" עם הזמן וחייבים להחליף, חלק מתהליך האופטימיזציה זה להבין איך לייצר מודעות הרבה יותר איכותיות לקהל היעד שאנחנו מוכרים לו.