נלחמים על העסק בזמן מלחמה - חיילים וכתב

מה אפשר לעשות בשביל העסק שלך בזמן מלחמה?

בגלל המצב אנחנו עומדים בפני הזדמנויות חדשות שלא נוכל להשתמש בהם ביום יום. יש כאן הזדמנות שבה נוכל לצמוח כמו בקורונה – היו עסקים שנסגרו והיו עסקים שהתפוצצו.

לפני שנתחיל בואו נפרק את המצב:

  • אנחנו במלחמה והמון עסקים פשוט סגרו את הפעילות העסקית שלהם.
  • בגלל המצב המון אנשים יושבים בבית ופשוט רוב היום תקועים בטלפונים ובטלוויזיה. אנשים בחרדה, סטרס, משועממים ומרגישים שעצרו להם החיים יש כאלה שמחפשים גם סיפוק ורגש – הזדמנות למעמד מכירה.
  • עלות הCPM (חשיפה פר 1000 עיניים) ירדה באופן קיצוני פי 5-6 בגלל שיש המון עיניים בטלפונים ואין מספיק עסקים שקונים את שטחי הפרסום.

 

לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים

ניהול מדיה זה מעשינו

אז מה אפשר לעשות בעסק שלכם היום?

  • לבנות מגנטים לייצור לידים – במידה והעסק שלכם לא יכול לעבוד בזמן המלחמה (לצורך הדוגמא – מאפרת כלות) אתם יכולים להשקיע את הזמן בבניית מערכות יחסים עם לקוחות רלוונטים ליום של אחרי. דוגמא אחת לביצוע – לייצר מגנט לידים שמציע לכלות ללמוד איך להתאפר לבד בעזרת סרטון של 30 דקות, כל מי שנכנס לדף הנחיתה שיש בו את המגנט לידים אמור להשאיר פרטים על מנת לקבל את הסרטון. ביום של אחרי(המלחמה) תוכלו פשוט להתקשר לכל אותן הכלות ולהציע את השירות או להשתמש בדאטה לצורך קמפיינים ממומנים מדוייקים.
  • לבנות נכסים דיגיטליים – הזדמנות מעולה להכנסה לעסק שלכם ברגע זה וגם בעתיד לאחר המלחמה. יש המון נכסים דיגיטליים שתוכלו לבנות או לרכוש כמו:
  • אתרי איקומרס (חנויות דיגיטליות) – למכור מוצרים שאתם מוכרים בחנות הפיזית שלכם, למצוא ספקים או לייצר מוצרים בעצמכם שקשורים לנישה שלכם ותוכלו להמשיך להכניס מזה כסף ביום של אחרי.
  • אתרי תדמית/בלוג – זמן מעולה לבניית אתר תדמית מקצועי שלכם שאליו תוכלו לשלוח את הלקוחות שמתעניינים בשירותים שלכם וכמובן לכתוב כתבות איכותיות בנושאים מעניינים בתחום שלכם לקידום אורגני בגוגל. במידה ותעשו את זה כמו שצריך תוכלו להנות מלקוחות רלוונטים שיגיעו אליכם ממנוע החיפוש המוביל בעולם.
  • ערוץ יוטיוב / טיק טוק / רילס בפייסבוק אינסטגרם – דרך נהדרת למשוך קהל יעד חדש לעסק שלכם, להראות להם את המקצועיות שלכם ובסופו של דבר למכור את השירות או המוצר שלכם (אפשר לעשות ולתזמן סרטונים גם שנה קדימה).
  • תדמית ברשתות חברתיות – הרושם הראשוני הוא הכי חשוב גם ברשתות החברתיות וזאת הזדמנות מעולה לבנות ולשפר עמודים עסקיים שנראים טוב ומלאים בתוכן איכותי וטוב – מומלץ לבנות אסטרטגייה וגאנט ולקדם את התוכן בעזרת קמפיינים ממומנים לקהל היעד הרלוונטי שלכם על מנת לחמם אותו לעתיד.
  • קידום ממומן ברשתות חברתיות – במידה ויש לכם את האפשרות למכור את המוצרים או השירותים שלכם בזמן מלחמה זה הזמן הכי טוב ונכון לעשות את זה! עלויות נמוכות פי 5-6 מיום רגיל בשילוב של הפעלת רגש בצורה נכונה תביא לכם תוצאות מדהימות.
  • בתכלס? פשוט נשאר לבחור – לסגור את העסק ולחכות למענקים מהמדינה, לבנות ולחזק את העסק ליום של אחרי או למכור ולעשות כסף גם בתקופה הזאת.