פרסום-מרפאות-שיניים-שן עם ציון דנטלי

פרסום מרפאות שיניים

פרסום מרפאות שיניים - איך עושים את זה נכון?​

פרסום מרפאות שיניים היא נישה מצויינת כי רוב השירותים הנצרכים על ידי הלקוחות הם חיוניים והלקוחות לא ירצו לוותר עליהם.. בואו נודה בזה גם אם טיפול השיניים יעלה 5 אלף שקלים כנראה שנוציא את הכסף בלי לחשוב פעמיים רק כדי שהכאב יחלוף.

ברוב מרפאות השיניים לא מתמחים אך ורק בטיפולי שורש, סתימות וטיפולי שיננית אלא מציעים בנוסף  שירותי אסתטיקה שכוללים הלבנת שיניים, השתלות שיניים, יישור שיניים ועוד טיפולי אסתטיקה דנטלית למיניהם.

איפה נמצא את קהל היעד?​

על מנת לקדם את המרפאה בצורה הטובה והנכונה ביותר נעשה שימוש ביותר מפלטפורמה אחת, נקדם את המרפאה בפייסבוק, באינסטגרם וכמובן גם בגוגל. במידה ויש לנו תקציבים ואנחנו רוצים לחזק את המותג נוכל לקדם את העסק גם ביוטיוב, טיק טוק, כתבות יחסי ציבור ועוד.. 

לא משנה באיזה פלטפורמות נקדם מאוד חשוב להתמקד באזור גיאוגרפי של מרפאת השיניים בלבד.

פרסום מרפאות שיניים בפייסבוק ובאינסטגרם​

פרסום מרפאות שיניים לקהל שנמצא בפייסבוק ובאינסטגרם מתבצע בתור פוש (דחיפת תוכן) ולכן נעשה בדרך כלל שימוש בשיטת רימרקטינג (נפרסם עוד פעם ועוד פעם לאנשים שכבר ייצרו אינטראקציה או בקרו באתר שלנו) או שנקדם תכנים שהלקוח ״רוצה״ – לצורך הדוגמא הלבנת שיניים, יישור שיניים וטיפולי אסתטיקה על מנת למשוך את תשומת ליבו ולגרום לו לחשוב על זה.

נוכל לקדם פוסטים של טיפולים כגון שיננית, סתימות וטיפולי שורש אבל כנראה שהם יהיו פחות אפקטיבים ומשתלמים, בדרך כלל ברגע שאנו צריכים משהו בדחיפות אנחנו נכנס למנוע החיפוש של גוגל ומחפשים שם.. 

במידה ויש לנו אתר או דף נחיתה ומותקן עליו פיקסל  נוכל לעשות פרסום חוזר ללקוחות שכבר ביקרו באתר או בדף הנחיתה וננסה להגדיל את הסיכויים להמרה.

פרסום מרפאות שיניים - לידים ליישור שיניים - צילום מסך

(צילום מסך מתוך פייסבוק, לידים למרפאת שיניים)

פרסום מרפאות שיניים בגוגל​

פרסום מרפאות שיניים בגוגל פונה לקהל חם אשר מחפש את השירות שלכם כאן ועכשיו! גוגל עובדת בשיטת הפול (מושכת את המשתמש) ברגע שלקוח פוטנציאלי רושם את מילת המפתח שאנחנו בוחרים להתחרות עליה נוצרת תחרות, במידה ואנחנו בין הראשונים כנראה שנזכה לקבל את הקליק של הלקוח הפוטנציאלי – כאן נכנסת איכות האתר שלנו בכל גורמיו ונבדקת העובדה עד כמה הוא ממיר! שילוב נכון בין גוגל לפייסבוק יספק לנו את האפשרות ״לרדוף״ אחרי הלקוחות גם אם האתר שלנו לא המיר וסגר את הפרטים שלהם.. לדוגמא הלקוח חיפש "רופא שיניים ברחובות", האתר שלנו הופיע ראשון בגוגל וקיבל את הקליק הנכסף! מדהים! עכשיו שילמנו על זה X כסף (סכום שנקבע ע"י גוגל לקליק) – במידה והלקוח לא השאיר פרטים זה כסף שנזרק לחינם אלא אם.. אנחנו ״נרדוף״ אחרי הלקוח עם הקידום הרלוונטי! החל מאותו הרגע יתחילו לקפוץ לו כל מיני מודעות שלנו שמסבירות בדיוק על השירות שהוא חיפש (רצוי להשתמש בסרטוני המלצה של לקוחות בדיוק לאותה בעיית לקוח או השירות הרצוי ולגרום לו להתעניין עוד יותר).

חשיבות של דף נחיתה או אתר תדמית​

דף נחיתה או אתר תדמית? שאלה שנשאלת הרבה.. קודם כל נפתור אותה – דף נחיתה עדיף ברגע שאנחנו רוצים לחסוך בעלויות, להתמקד בשירות ספציפי ולעבוד אך ורק בצורה של קמפיינים ממומנים (דף נחיתה טוב אמור לעלות באזור 2,000 עד 5,000 אלף שקל).

לעומת זאת באתר תדמית נוכל לקדם מגוון רחב של נושאים ושירותים בדפים נפרדים, ליצור רושם ראשוני בדף הבית עבור הלקוחות וכמובן גם לקדם אותו בצורה אורגנית בגוגל  שזה מהלך שווה ביותר זאת השקעה משתלמת לעתיד! לידים חמים בלי לשלם על כל קליק.

הפיסקל הוא חלק בלתי נפרד מפרסום איכותי באמת! זה לא באמת משנה אם נבחר דף נחיתה או אתר תדמית על שניהם נוכל להתקין  פיקסל, מעבר לכך שנעביר את הלקוחות הפוטנציאלים דרך דף ייעודי וכך נחמם אותם ונסנן את הלידים הלא איכותיים נוכל גם להמשיך לפרסם לאותם האנשים, לחמם אותם ואפילו להגיד לפייסבוק "תמצא לי עוד אנשים דומים לאלו שנכנסו כבר לאתר"!

טיפ  חשוב- אל תתפשרו על דף נחיתה או אתר תדמית לעסק שלכם // זול עולה ביוקר.

צילום-מסך-פיקסל-של-פייסבוק.png

(צילום מסך מתוך פייסבוק, לידים למרפאת שיניים)

פרסום מרפאות שיניים בעזרת סרטונים

בשנת 2024 ניתן לראות שכאשר עושים שימוש בסרטונים מקבלים תוצאות טובות בהרבה מתמונות סטטיות. כמובן שצריך לדעת איזה סרטונים לייצר ולאיזה קהל לפרסם אותם.. לצורך הדוגמא סרטוני עדות של לקוחות וסרטוני המלצות, יהיו סופר איכותיים ורלוונטיים לקהל שכבר מתעניין בשירות מסוים!

בנוסף סרטוני ערך יכולים לעזור בקידום המרפאה -פרסום מרפאות שיניים יכול לכלול סרטונים שנותנים ערך מוסף ללקוח אשר מסבירים לו על השירותים,נותנים לו מידע על החומרים ועל דרכי הטיפול בבעיות כאלה ואחרות. סרטוני ערך ישמשו אתכם גם במטרה לספק לקהל היעד שלכם היכרות ראשונית טובה עם העסק שלכם ויתנו לכם את האפשרות לקדם לאותו קהל ספציפית אחרי זה שירות רלוונטי לפי הסרטון שהוא צפה בו.

לצורך הדוגמא – סרטון שמסביר על יישור שיניים נוכל לקדם לקהל היעד שצפה בו לפחות ב50% שירותי יישור שיניים.

יש ברשותכם מרפאת שיניים? צרו איתנו קשר!

רוצים לתאם שיחת 1:1 עם יועץ שיווק? תשאירו פרטים עכשיו ואנחנו כבר נתקשר.

הישארו תמיד מעודכנים​