קידום-עסקים-באינטרנט-2023-מעשינו-אסטרונאוט

קידום עסקים בשנת 2023

קידום עסקים באינטרנט בשנת 2023

קידום עסקים באינטרנט בשנת 2023 הוא אחד המרכיבים (הפתרונות) העיקריים והיעילים ביותר לטראפיק בעסק שלכם, כולם נמצאים באינטרנט החל מתינוקות קטנים שההורים מראים להם סרטים מצויירים או סרטוני לימוד ביוטיוב ועד לסבתות וסבים שמשתמשים גם הם באינטרנט ואפילו עושים לייקים בפייסבוק לנכדים.

כל הבאים ”במגע“ עם האינטרנט כיום נחשפים לפרסומות המופיעות כמעט בכל אתר, כמעט בכל פלטפורמה חברתית וכמובן גם בזמן צפייה בסרטוני היוטיוב! התפקיד שלכם הוא פשוט להופיע שם וכך תהיה לכם חשיפה ללקוחות בכל הגילאים ומכל העולם במידת הצורך.

יש לכם עסק ואתם רוצים לקדם אותו באינטרנט? תנו לנו לחסוך לכם זמן וכסף!

חשוב שהחשיפה תיבנה בצורה נכונה, מסודרת ובקיצור צריך להבין בדיוק מה אתם עושים.

מקורות הקידום הבולטים ביותר כיום הם הרשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד..) וכמובן פלטפורמות כמו יוטיוב, טיק טוק וגוגל מככבות ברשימה. 

כדי לנצל את התקציב שלנו כראוי ולפרסם את התוכן במקום הנכון לנו נצטרך להגדיר מטרה ולבצע התאמה בצורה הטובה ביותר, כך התוצאות לא יאחרו לבוא.

כיצד לבחור את הפלטפורמה המתאימה לקידום העסק שלכם?

כמו שכבר כתבנו יש מגוון רחב של אפשרויות, כולן טובות ואפשר להגיע איתן לתוצאות סופר מרשימות (אם הן לא היו איכותיות הן לא היו שורדות עד עכשיו..) אז אנחנו בוחרים את הפלטפורמה או הפלטפורמות המתאימות לקידום העסק שלנו ולא סוגרים "סתם עסקה" עם מקדם, סוכנות או מכללה שמוכרת לנו קורס דיגיטלי.

הדבר הראשון שאנחנו חייבים להבין הוא שיש פלטפורמות שהן "פוש" וכאלה שהן "פול", אבל מה זה בעצם אומר?

פלטפורמת PUSH – המילה פוש באנגלית פירושה דחיפה ולכן אנחנו מכנים כך פלטפורמות אשר ”דוחפות“ את המודעות שלנו ללקוחות שאנחנו מפרסמים להם, השיטה הזאת מתאימה למגוון רחב של שירותים ומוצרים. בתקציבים מספיקים רצוי לשלב את הדחיפה עם קמפיינים של משיכה (נדבר על זה בהמשך).

דוגמא לפלטפורמות – פייסבוק/אינסטגרם, במידה ויש לכם מוצרים כמו נעליים או בגדים הפלטפורמות האלה יעבדו לכם בצורה מדהימה – למה?

בפלטפורמות האלה אנשים פשוט גוללים.. מגדול ועד קטן, כולם נמצאים שם. 

מה שמשאיר לנו פעולה פשוטה – לעניין את הלקוח! 

ואת זה נוכל לעשות בעזרת העלאת מודעות שיעצרו את הלקוחות מלגלול ויגרמו להם לקרוא דווקא את הפוסט שלכם ואת זה נעשה בעזרת גרפיקה מעניינת ומושכת שאי אפשר יהיה להמשיך לגלול מבלי להתעניין בה. 

כמובן שהגרפיקה לבדה לא מספיקה לנו כדי למשוך לקוחות לפנות אלינו ולכן חשוב שבנוסף אליה הפוסט יהי  כתוב בצורה ברורה, איכותית ומעניינת שתוכל לשכנע את הלקוח שהמוצר\ השירות שלנו זה בדיוק מה שהוא צריך. 

פלטפורמת PULL – המילה פול באנגלית פירושה משיכה ולכן אנחנו מכנים כך פלטפורמות אשר מושכות את הלקוחות הפוטנציאלים עם המודעה שאנחנו מפרסמים, השיטה הזאת מתאימה גם כן למגוון רחב של שירותים ומוצרים ובתקציבים מספיקים רצוי גם כן לשלב אותם ביחד (קומבינציה מדהימה כשעושים את זה נכון).

דוגמא לפלטפורמת ”פול“ – גוגל, במידה ויש לכם עסק שהלקוח מחפש בזמן אמת כמו אינסטלטור, גרר או כל  בעל מקצוע כזה או אחר שמחפשים ברגע האמת גוגל תתן מענה יוצא מן הכלל!

אנשים נכנסים לגוגל ברגע שהם כבר מודעים לזה שהם רוצים או צריכים משהו מסוים והם באים לחפש אותו ברשת החיבור המובילה, המטרה שלכם? –  פשוט להיות שם. יש שתי שיטות להגיע לשם – קידום אורגני בגוגל או קידום ממומן בגוגל, ברגע שתהיו בראש הרשימה תצפו ללקוחות מתעניינים וחמים במיוחד.

קידום עסקים בפייסבוק ובאינסטגרם​

קידום בפייסבוק ובאינסטגרם הוא לא רק מקור טראפיק מדהים הוא גם דיי MUST לרוב המוחלט של העסקים, גם אם אתם לא הולכים לעלות תכנים על בסיס קבוע אתם חייבים עמוד שנראה מרשים כדי שאותם הלקוחות אשר יגיעו אליו ירצו לעבוד איתכם ולא עם המתחרים. במידה ואתם עדיין לא מקדמים את העסק ברשתות החברתיות חשוב שתדעו שללא דף פייסבוק קיים לא תוכלו לבצע קידום ממומן בפייסבוק שהוא כלי עוצמתי בפני עצמו, אז חשוב תדאגו לאחד איכותי כבר עכשיו.

רוצים לפתוח דף עסקי בפייסבוק באופן עצמאי? הכנו לכם כאן מדריך קצר בכתב וכמובן סרטון קצר שמסביר איך לעשות את זה שלב אחרי שלב – פשוט לחצו כאן >> איך פותחים דף עסקי בפייסבוק

לאחר שיש לכם דף עסקי בפייסבוק תוכלו להקים ביזנס מנג'ר ואד מנג'ר ולהתחיל להריץ מודעות! גם לנושא הזה יש לנו מדריך עבורכם בלינק הבא >> איך מפרסמים ממומן בפייסבוק

לפני שאתם רצים להקים קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם חשוב לדעת מספר נקודות – השקיעו בנראות: 

הפוסטים שלכם חייבים להיות בולטים מבין כל השאר ולעניין את עיני המתבוננים כדי שתוכלו להציע להם את המוצר\השירות שלכם בצורה הטובה ביותר. 

לכן חשוב שתשקיעו בגרפיקה ובקופי שלכם גם אם תצטרכו לשלם לאנשי מקצוע שיעשו זאת עבורכם, זהו נושא שחבל לחסוך עליו במיוחד כשמשקיעים בקמפיין! הרי מיותר להשקיע כסף בקמפיינים שכתובים בצורה לא משכנעת וכאלה שלא מושכים את עיני הסובבים.

זכרו שהמטרה שלכם היא לגרום ללקוחות בסופו של דבר לבצע פעולה (לפנות אליכם, להשאיר פרטים, לעקוב אחרי העמוד וכו).

נקודה נוספת ומאוד חשובה:

אם בחרתם להיעזר באיש מקצוע גם עליו לא בהכרח כדאי לחסוך! אנחנו לא אומרים לכם לקחת משכנתא אבל חשוב לנו לומר לכם שעל איכות משלמים! בסופו של דבר זה משתלם לכם!

הסיבה לכך היא פשוטה.. ברגע שתעבדו עם מקדם ללא ניסיון או רצון אמיתי לעזור לעסקים להצליח כנראה שתשרפו המון כסף על תקציב הפרסום למרות שתשלמו לו מעט. 

עלות יצירה וניהול של קמפיין מתחילה מ 500 ש“ח ומעלה כאשר זהו הסכום הכי זעיר שיש לשוק להציע, אך לא שווה להתפתות בגלל הסכום! כי אולי תחסכו בכך סכום שנע בין 500-1000 ש“ח אבל יש סיכוי גדול שההשקעה תהיה מיותרת.

ולמה? משום שבעל מקצוע שיש לו ניסיון ועבודה מקצועית מראש לא יגבה סכום בעלות נמוכה כמו זאת. בנוסף לסכום הזה יש להשקיע תקציב בפרסום כך שמה שיקרה בפועל הוא שתאבדו גם אותו.

קידום עסקים בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם והוא אחד ממקורות הטראפיק האיכותיים ביותר לעסקים! 

כל בעל מקצוע או נותן שירות שאנשים מחפשים ברגעי משבר (אינסטלטור, מנעולן, חשמלאי) או בזמנם הפנוי (צימרים, בגדים,צעצועים) יכול להתאים לקידום בגוגל.

כמעט ולא קיימים עסקים שקידום בגוגל לא ישפר משמעותית את הרווחים שלהם.

אז מה תצטרכו בשביל להתחיל לקדם את העסק שלכם בגוגל? 

הדבר הראשון הוא דף אינטרנט שאליו הלקוחות שיתעניינו בשירות שלכם יוכלו לדלג לאחר שהם הקליקו על הקישור שלכם בגוגל – אתם יכולים לחסוך כסף ולעבוד עם כרטיס ביקור דיגיטלי (רצוי אחד איכותי, מעוצב, בעל פרטים אודות העסק שכולל תמונות\וידאו של המוצר או השירות) אבל אם התקציב מאפשר לכם אתר אינטרנט אז היינו לוקחים אותו בלי לחשוב פעמיים. 

פחות רצוי אבל למי שהתקציב לא מאפשר זה לגמריי יעשה את העבודה, בניית דף נחיתה יעלה לכם קצת יותר מכרטיס הביקור אבל יבצע עבודה מושלמת במידה ותעבדו עם איש מקצוע שישקיע בכם ויספק עיצוב וקופי איכותי שימיר את הלקוחות שלכם.

בנראות וקופי סופר מומלץ להשקיע כי בסופו של היום כך תחסכו המון כסף בהוצאות על התקציב הממומן – ולמה? 

קחו לכם דוגמא: במידה ותיכנסו לעמוד עסקי שנראה לא טוב, לא מובן ותעלה בכם המחשבה ”מעפן..“ כנראה שלא תשאירו פרטים ופשוט תדלגו למתחרה הבא..  אך במידה ותיכנסו לדף נחיתה מעוצב עם חווית משתמש טובה וקופי שגורם לכם להמשיך לקרוא ולבסוף לבצע פעולות כנראה שתשאירו פרטים ותנסו אפילו ליצור קשר מיידי עם בעל העסק, מה שיחסוך לו המון כסף על פרסום כי עם אחוז ההמרה גדל זה אומר שהוא יכול להפוך תקציב פרסום זהה להרבה יותר לקוחות משלמים ולא להוציא שקל יותר!

כמו שכבר הבנתם רצוי לא לחסוך בעלויות על המקדם ועל בניית המערך גם כאן בגוגל, תשקיעו בדף נחיתה איכותי בצורה חד פעמית כמה שצריך (דף נחיתה איכותי יעלה בין 1,500 ל 3,000 ש"ח) ותבחרו מקדם שבאמת יודע מה הוא עושה בשביל לנצל את תקציב הפרסום בצורה הטובה ביותר ולהביא לידים איכותיים עד כמה שאפשר.

סיכום קצר על קידום העסק שלכם

אז לא כתבנו כאן על כל הפלטפורמות הקיימות בשוק וכל אפשרויות הפרסום, התמקדנו בנקודות המרכזיות שרצוי שתתנו עליהן דגש בשנת 2023 על מנת שהעסק יכניס כסף ויהפוך לעסק יציב וטוב יותר. במידה ויש לכם תקציב פרסום שמאפשר לבצע מהלכים גדולים יותר שווה להכניס למשוואה גם את יוטיוב, קידום אורגני בגוגל, מודעות וכתבות באתרי חדשות ועוד מגוון רחב של אפשרויות שכדאי לבחון עבור העסק שלכם.

הנקודה החשובה ביותר, אל תנסו לשלם כמה שיותר זול כי בסופו של דבר תשלמו יקר.. וגם לא הכי יקר זה תמיד  הכי טוב אז תעשו שיעורי בית ותמצאו סוכנות, פרילנסר או חברה שתלווה אתכם בתהליך ותהנו ממנו גם.

רוצים לתאם שיחת 1:1 עם יועץ שיווק? תשאירו פרטים עכשיו ואנחנו כבר נתקשר.

הישארו תמיד מעודכנים​