שיווק-דיגיטלי-לאתרים

לשפר את תוצאות קידום האתר בעזרת שיווק דיגיטלי לאתרים

נכון להיום המון בעלי עסקים כבר הבינו שהעסק שלהם זקוק לאתר ואפילו חלק מאוד גדול מהם הבין שבשביל שהם יוכלו לייצר מהנכס הדיגיטלי שנקרא אתר כסף (לקוחות משלמים) הם צריכים לקדם את האתר וליצור זרם טראפיק של מתעניינים. על מנת להביא את אותם המתעניינים אפשר לעבוד במגוון פלטפורמות כמו: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב, פינטרסט, טיק טוק ועוד.. בואו נגלה איך לשפר את תוצאות קידום האתר בעזרת שיווק דיגיטלי לאתרים.

טראפיק בעזרת קידום בגוגל

מי לא מכיר את גוגל? מי לא מחפש בגוגל? כנראה שיותר מ 99% ידעו על מה מדובר כשתזכירו לידם את השם "גוגל", אז כולם מכירים את הפלטפורמה אבל איך היא באמת פועלת? גוגל הינה פלטפורמה שעובדת בשיטת PULL ז"א היא מושכת לקוחות פוטנציאלים לאתר שלכם ברגע שהוא מחפש אתכם במנוע החיפוש. 

בגוגל אפשר לקדם את הנכס שלכם בעזרת 2 שיטות האחת היא גוגל אורגני או בשפה המקצועית Search Engine Optimization או בקיצור SEO ובשיטה של PAY PER CLICK או בקיצור PPC. 

בשני האפשרויות אנחנו מתחרים על על אותם הלקוחות ואותן מילות מפתח פשוט ב-SEO אנחנו לא נשלם כסף עבור כל קליק ובשיטת ה-PPC אנחנו נשלם עבור כל קליק כסף. המאמר הזה אנחנו לא נפרט על השיטה ולא נרד לעומק אבל תוכלו למצוא הסברים מפורטים יותר בבלוג שלנו.

לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים

ניהול מדיה זה מעשינו

טראפיק בעזרת קידום ברשתות חברתיות

כולם דבוקים למסכים כמעט 24/7 (לפעמים צריך גם לישון) וברוב הזמן הם נמצאים ברשתות החברתיות – פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק. גוללים, עוצרים, כותבים, עושים לייקים ובסופו של דבר נשאבים לזה עוד ועוד ועוד עד ש.. קופצות הצעות מספיק מפתות ומעבירות את קהל היעד לאתר ודפי נחיתה. פייסבוק לעומת גוגל הינה פלטפורמת פוש והיא דוחפת תוכן למשתמשים שלה לפי תחומי עניין, טרגוט לפי גילאים ואזורים גיאוגרפים ואפילו בעזרת "מעקב של פיקסלים".

גם כאן אנחנו נוכל לעבוד בשתי שיטות – אורגני וממומן ההבדל הוא לשלם כסף ולחשוף את המודעות שלנו לקהל רחב בלי להתאמץ הרבה או לעבוד מאוד קשה בשביל להגיע אליו "ידנית".

אז איך שיווק דיגיטלי וקידום אתרים עובד ביחד?

סיימתם את תהליך בניית דף נחיתה או בניית אתר תדמית שלכם ועכשיו זה הרגע לייצר טראפיק לנכס שלכם, במידה והחלטתם ללכת על ממומן אתם תשלמו כל הזמן כסף וברגע שתפסיקו גם התוצאות יפסיקו להגיע, לכן המון בעלי עסקים בוחרים להשקיע בקידום אורגני בגוגל (שזה מדהים) בעזרת כתבות בתוך האתר, קישורים פנימיים וחיצוניים תוכלו לקדם את האתר שלכם למקומות הראשונים בגוגל ולא לשלם על כל קליק – אבל כאן יש בעיה.. גם אם הקידום האורגני או הממומן שלכם עובד ואתם מייצרים כניסות לאתר שלכם מגוגל לא כולם ישאירו פרטים או ירכשו את המוצר / השירות שלכם. יש לכך המון סיבות שיכולות להיות ולא בהכרח שהלקוח לא מעוניין (הוא הרי הגיעה מחיפוש השירות או המוצר שלכם). אז איך שיווק דיגיטלי וקידום אתרים עובד ביחד? בואו נגלה סוד מקצועי קטן – צריכים לבדוק ולשפר את יחס ההמרה של האתר שלכם תמיד. מה זה אומר? שעל כל 1,000 כניסות של קהל יעד רלוונטי לאתר שלכם יתבצעו רק אחוז מסויים של השארת פרטים או רכישות לצורך הדוגמא 3% המרה שווה ערך ל 30 השארות פרטים בלבד! 

אתם מבינים את הפוטנציאל המבוזבז? 970 אנשים שהם אמורים להיות רלוונטים מחכים לכם פשוט משהו עצר אותם מביצוע הפעולה – אולי האתר לא מספיק ממיר, אולי נגמרה הסוללה בטלפון, אולי הילד בכה ואולי בכלל אבדה הקליטה.. הפתרון הקסום הוא רימרקטינג! אם עדיין אין לכם פיקסל באתר זה הזמן להטמיע ולהתחיל לעבוד עם הצעות "פוש" בפלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם במטרה לגרום לאותם ה970 לקוחות פוטנציאלים להשאיר אצלכם כסף בעסק. 

רוצים שנבצע את התהליך הזה או תהליכים אחרים בעסק שלכם? אתם יותר ממוזמנים להשאיר פרטים ולתאם שיחת ייעוץ מקצועית איתנו.