5-טעויות-בשיווק-שהורסות-לכם-את-התוצאות

5 טעויות בשיווק שהורסות לכם את התוצאות

אנחנו בני אדם והגיוני שנעשה טעויות אבל טעויות בביזנס שלכם – עולות לכם הרבה כסף, זמן ואנרגיה.. הכנתי לכם רשימה של 5 טעויות בשיווק שכדאי לבדוק כבר עכשיו אם הן קיימות גם בעסק שלכם ואם כן חובה עליכם לטפל בהן מיידית! נתחיל?

אנחנו בני אדם והגיוני שנעשה טעויות אבל טעויות בביזנס שלכם – עולות לכם הרבה כסף, זמן ואנרגיה.. הכנתי לכם רשימה של 5 טעויות בשיווק שכדאי לבדוק כבר עכשיו אם הן קיימות גם בעסק שלכם ואם כן חובה עליכם לטפל בהן מיידית! נתחיל?

לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים

ניהול מדיה זה מעשינו

פאנל שלא מתאים לעסק

כיום כאשר להגיע לקהל היעד עולה הרבה כסף חייבים להיות סופר מחושבים עם אסטרטגיה ברורה ונכונה שתעביר את הלקוח מסע שלם מרגע ההיכרות איתכם או עם המותג שלכם ועד לרכישה הסופית. המון בעלי עסקים לא משקיעים בפאנל שלהם או שהוא בכלל לא קיים ופשוט משלבים מודעות ומזל.

תוכנית עבודה

המון פעמים בעלי עסקים מחליטים לעלות פוסטים, לצלם סרטונים, לפתוח טיק טוק או אפילו להתחיל לשווק גם בגוגל – בהרבה מקרים אין להם תוכנית עבודה לזה והם פשוט משתמש ב”כלים” האלה בתור כלים ולא יותר מזה. לפני שמתחילים לייצר את התוכן חשוב לבנות תוכנית עבודה מתאימה ולמדוד כל תהליך כזה בשביל שבסופו של הזמן נוכל לדעת מה הפירות שכל פעילות כזאת או אחרת מביאה לנו ונוכל לשכפל אותה.

חוסר התחייבות

בחרתם פאנל מתאים ויש לכם אפילו תוכנית עבודה סופר מסודרת והתוצאות? כבר מגיעות ואתם נהנים מהפירות ואז קול קטן בראש לוחש לכם “אולי אפשר לעצור קצת.. יש הרבה עבודה תוריד את הרגל מהגז” וכאן נוצרת בעיה מאוד גדולה. כשרוצים לקדם את העסק בצורה טובה חייבים להתחייב ולעשות את השיווק כל הזמן, ברגע שאתם עוצרים כל העבודה הולכת לפח – הקהל ישכח אותכם ויתקרר וכשתרצו לחזור זה יקח לכם זמן לחזור למקום שהייתם בו (או שלא..) כיום יש המון מתחרים וכולם נמצאים ברשתות החברתיות והם יכולים פשוט לתפוס את המקום שלכם.

חוסר תוכן איכותי

תוכן הוא המלך, שמעתם את המשפט הזה פעם? זאת האמת.. רוצים תוצאות טובות – תייצרו תוכן איכותי ללקוחות שלכם, תוכן כזה שיהיה בעל ערך והם יהנו לקרוא אותו. אל תייצרו תוכן “סתמי” רק בשביל לסתום חורים זה לא באמת יביא תוצאות לא לטווח הקצר ולא לטווח הארוך. בשביל למצוא מהו התוכן האיכותי עבור קהל היעד שלכם תעשו ניסוי וטעייה וכמובן גם אתם יכולים פשוט לשאול את קהל היעד באיזה תוכן הם מעוניינים שתתמקדו.

קצת מדי, רחוק מדי

לייצר הרבה תוכן וכמובן איכותי זאת משימה לא קלה ברגע שמתחייבים לזה. אחת הטעויות הנפוצות היא לפרסם קצת מדי תוכן מה שלא נותן ללקוח באמת להרגיש אתכם והוא פשוט שוכח אותכם כל פעם מחדש. פוסט סופר איכותי אבל פעם בשבועיים שלוש לא יעשה את העבודה, רצוי מספר פוסטים בשבוע גם אם הם יהיו קצת יותר “פשוטים”.