סרטוני רילס

איך ליצור סרטוני רילס איכותיים בשנת 2024

זהו לא סוד שכיום אינסטגרם היא אחת מהפלטפורמות הפופולריות ביותר לקידום חשבון אישי או פרופיל עסקי, כמו כן ייצור רווחים מהם. אך עם זאת, האלגוריתמים הדינמיים שלה, הופכים את העבודה למסובכת יותר לשימור על מעורבות המשתמשים בתוכן שלנו. במאמר זה, אנו בוחנים כיצד להגדיל את הצפיות בתוכן, למשוך צפיות לפרופיל שלנו, להגביר את המעורבות של קהלים נוכחיים וחדשים, ולהשתמש באלגוריתמים של רשתות חברתיות לטובתנו.

דרכים פשוטות להגדלת הצפיות בסרטוני רילס

הגדלת מספר הצפיות בסרטוני רילס והעלאת צפיות הפרופיל שלנו היא יעד שניתן להשיג באמצעות שימוש באסטרטגיות ושיטות שונות. ככלל אצבע, ככל שנשתמש ביותר כלי קידום, כך הסבירות לביצועים, והפופולריות שלנו תהיה גבוה יותר.

סדירות פרסום התוכן

האלגוריתמים מתוכננים בצורה כזו שאחד האינדיקטורים החשובים ביותר הוא הפעילות שלכם ברשת החברתית. אם אתם מרבים לפרסם תוכן מגוון (פוסטים, סרטוני וידאו, רילס, סטטוסים), אז הנתונים הסטטיסטיים שלכם וצפיות בפרופיל ישתפרו. נכון גם להיפך, כשאתם מפרסמים תוכן בתדירות נמוכה יותר, האלגוריתמים מציגים את הפוסטים שלכם לקהל מצומם יותר.

קריאות לפעולה

ישנה דעה פופולרית כי אינסטגרם היא רשת חברתית המתבססת על "תמונה מרשימה". כמות התוכן האינסופית הנצרכת, מאלצת את האנשים לבחור במהירות איזו מהתוכן בפיד תופס את העין ומעורר עניין.
נסו ליצור תוכן מעניין אך גם אינפורמטיבי בתמונות וברילס שלכם, כך שהמשתמש ישים לב אליהם ויתנו מענה. העלאת האינטרקציה פירושה, פשוטו כמשמעו – סטטיסטיקה טובה יותר. 

זמני שיא בפעילות המשתמשים

עוד עובדה ידועה על אלגוריתמי אינסטגרם: תוכן הנצפה עד ידי קהל רחב יותר, הוא תוכן שמיד לאחר הפרסום שלו אוסף מספר רב של תגובות ממשתמשים. זה יכול לכלול לייקים, תגובות, שיתופים, צפייה ביותר מ-75% מהרילס שלכם או השמעה חוזרת שלו. כשאתם מחליטים מתי לפרסם תוכן, השתמש במידע סטטיסטי ולא בתפיסה אישית. למשל, פוסטים בשעות הלילה המאוחרות באזור מסוים עלולים להיכשל בשל העובדה שבזמן הפרסום רוב הקהל אינו פעיל ברשתות החברתיות.

 

לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים

ניהול מדיה זה מעשינו

סרטוני רילס

ניהול מוניטין ומותג הם תחומים חשובים המשפיעים באופן משמעותי על קידום אורגני של אתר. לכן נוכחות חזקה ברשתות חברתיות יכולה לשפר את המוניטין וההכרה של המותג. כאשר המותג שלכם נחשב למקצועי ומוערך, יש סיכוי גבוה יותר שגוגל תדרג את האתר שלכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

מאז הופעת פורמט הוידאו הקצר – סרטוני הרילס, גיוון התוכן ומשיכת קהלים חדשים הפך לפשוט יותר. זמינות גבוהה, פופולריות צפייה ברילס בקרב משתמשים ועלויות נמוכות הופכות את סרטוני הרילס לכלי מנצח. הסממן העיקרי המאפשר לקבוע את הפופולריות של הרילס שלכם זו התנועה האורגנית.

התנועה האורגנית היא אינדיקטור שבו כותב התוכן, או העסק אינו מוציא כספים נוספים על פרסום וקידום הפרסומים שלו. קהלים חדשים נמשכים עקב עניין רב של גולשים לתוכן המחבר.

לרוע המזל, לא ניתן לחשב את המיקום המדויק להמלצות של משתמשים אחרים ולחזות את התנהגות האלגוריתמים, אבל בהחלט אפשרי להגדיל את הסיכויים באמצעות מספר מרכיבים.
שימוש ברצועות אודיו טרנדיות והוספת שירים משלך, עניין מיידי של הצופים בתוכן חדש תוך מספר שניות, צילום ועורך סרטונים באיכות גבוהה ומקוריות תוכן.

אינדיקטורים מרכזיים למעורבות רילס

מעורבות פעילה

עשו לייק, שתפו, הגיבו, סמנו או שמרו. אלו הן פעולות מינימליות ופשוטות המעידות על מעורבות משתמשים. חשוב להציג תוכן שסביר יותר שאחריו יבוא תגובה: שאילת שאלה, הבעת דעה, שמירה או "שיתוף" עם משתמשים אחרים.

אורך צפייה בריל

אחד המדדים החשובים הוא כמות זמן הצפייה ברילס שלכם. עבור פורמט רילס קצר, כדאי לחשוב על דרכים לשימור על תשומת הלב (למשל, זה יכול להיות טקסט שימושי בתיאור, תוך כדי צפייה, כך שהמשתמש יגלול את הריל מספר פעמים). כמות הצופים גדלה ככל שהצפויות יהיה ארוכות יותר לפחות יותר מ-25% מהזמן. חשוב גם לקחת בחשבון את אורך הריל עצמו: ככל שהרילס קצר יותר, אחוז אורך הצפייה צריך להיות גבוה יותר.

אותות הסתברויות

חשוב ליצור סרטוני רילס בעלי מסכים שונים: רילס קצרים וארוכים כאחד. אלגוריתמים יראו אותם לאנשים שונים על סמך פעולות משתמש קודמות. מי שצופה בסרטונים רילס קצרים בתדירות גבוהה יותר ומתעלם מארוכים, יקבל יותר רילס קצרים בהמלצות שלו. המערכת פועלת הפוך באותו אופן. אם אתם רוצים להגיע לקהל גדול יותר, שנו את אורך התוכן שאתם מפרסמים מעת לעת.

גלילה מהירה והתעלמות

דגל אדום עבור האלגוריתמים של אינסטגרם הוא אם הסרטון שלך נגלל תוך שניות הראשונות מתחילתו. על מנת לשמור על תשומת הלב של המשתמש בסרטון שלכם, נסו לחשוב על כל הפרטים של החלק הראשון של הסרטון: כותרת תופסת עין, התחלה מסקרנת, הצעה להראות את ה"טופ" בתחומים שונים.

שימוש ושמירה ברצועות שמע

אינדיקטור חשוב נוסף לאלגוריתמים הוא העובדה שהצופה מוסיף אודיו מהסרטון שלך ל"שמור" ומשתמש בו בעת יצירת סרטונים משלו בעתיד. באופן דומה, מוזיקת רילס שלכם תגיע לרשימת הצלילים הפופולריים שיוצעו למשתמשים תחילה, ובכך תעלה את כמות הצפיות.

מעורבות המחבר

חשובה לא רק הפעילות של הקהל ביחס לתוכן שלך, אלא גם הפעולות שלכם ברשת החברתית. לכן, בהחלט כדאי לענות לתגובות המשתמשים על הסרטונים שלכם, ולהשאיר תגובות לתוכן של מחברים הדומים לנישה שלכם. לייק, הערה, שמור ושיתוף סרטונים של מחברים דומים, מגדיל את הסבירות שלכם להיכנס לטופ הרשימה.

כפתורי מעניין / לא מעניין

בעת יצירת רילס, אלגוריתמים יכולים להסתיר או להמליץ על סרטונים בנושא מסוים למשך 30 יום. משתמשים משפיעים על זה באופן ישיר על ידי ידי לחיצה מעניין או לא מעניין על הפופ אפ שמופיעה מעת לעת בתחתית המסך בזמן צפייה בעדכון.

איך ליצור סרטוני רילס ויראלים

במאמר זה עסקנו על טיפים ודרכים ליצור ויראליות לסרטוני הרילס בשנת 2024. הדרך כמו שהבנו לא פשוטה, אך מלאה במכשולים אלגוריתמים ודיגיטלים. קחו את הזמן, תצפו בסרטוני רילס של מתחרים, כך תקבלו רעיונות לתוכן וצילום, השקיעו בעורך סרטונים איכותי, למדו את האלגוריתם בכתבה, והדרך לויראליות תהיה קצרה הרבה יותר. אנו כאן תמיד להנחות אתכם, ואף ליצור לכם רילס איכותיים ופופולאריים.