דרכים פשוטות להגדלת הצפיות בסרטוני רילס
הגדלת מספר הצפיות בסרטוני רילס והעלאת צפיות הפרופיל שלנו היא יעד שניתן להשיג באמצעות שימוש באסטרטגיות ושיטות שונות. ככלל אצבע, ככל שנשתמש ביותר כלי קידום, כך הסבירות לביצועים, והפופולריות שלנו תהיה גבוה יותר.
סדירות פרסום התוכן
האלגוריתמים מתוכננים בצורה כזו שאחד האינדיקטורים החשובים ביותר הוא הפעילות שלכם ברשת החברתית. אם אתם מרבים לפרסם תוכן מגוון (פוסטים, סרטוני וידאו, רילס, סטטוסים), אז הנתונים הסטטיסטיים שלכם וצפיות בפרופיל ישתפרו. נכון גם להיפך, כשאתם מפרסמים תוכן בתדירות נמוכה יותר, האלגוריתמים מציגים את הפוסטים שלכם לקהל מצומם יותר.
קריאות לפעולה
ישנה דעה פופולרית כי אינסטגרם היא רשת חברתית המתבססת על "תמונה מרשימה". כמות התוכן האינסופית הנצרכת, מאלצת את האנשים לבחור במהירות איזו מהתוכן בפיד תופס את העין ומעורר עניין.
נסו ליצור תוכן מעניין אך גם אינפורמטיבי בתמונות וברילס שלכם, כך שהמשתמש ישים לב אליהם ויתנו מענה. העלאת האינטרקציה פירושה, פשוטו כמשמעו – סטטיסטיקה טובה יותר.
זמני שיא בפעילות המשתמשים
עוד עובדה ידועה על אלגוריתמי אינסטגרם: תוכן הנצפה עד ידי קהל רחב יותר, הוא תוכן שמיד לאחר הפרסום שלו אוסף מספר רב של תגובות ממשתמשים. זה יכול לכלול לייקים, תגובות, שיתופים, צפייה ביותר מ-75% מהרילס שלכם או השמעה חוזרת שלו. כשאתם מחליטים מתי לפרסם תוכן, השתמש במידע סטטיסטי ולא בתפיסה אישית. למשל, פוסטים בשעות הלילה המאוחרות באזור מסוים עלולים להיכשל בשל העובדה שבזמן הפרסום רוב הקהל אינו פעיל ברשתות החברתיות.
לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים
סרטוני רילס
ניהול מוניטין ומותג הם תחומים חשובים המשפיעים באופן משמעותי על קידום אורגני של אתר. לכן נוכחות חזקה ברשתות חברתיות יכולה לשפר את המוניטין וההכרה של המותג. כאשר המותג שלכם נחשב למקצועי ומוערך, יש סיכוי גבוה יותר שגוגל תדרג את האתר שלכם גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
מאז הופעת פורמט הוידאו הקצר – סרטוני הרילס, גיוון התוכן ומשיכת קהלים חדשים הפך לפשוט יותר. זמינות גבוהה, פופולריות צפייה ברילס בקרב משתמשים ועלויות נמוכות הופכות את סרטוני הרילס לכלי מנצח. הסממן העיקרי המאפשר לקבוע את הפופולריות של הרילס שלכם זו התנועה האורגנית.
התנועה האורגנית היא אינדיקטור שבו כותב התוכן, או העסק אינו מוציא כספים נוספים על פרסום וקידום הפרסומים שלו. קהלים חדשים נמשכים עקב עניין רב של גולשים לתוכן המחבר.
לרוע המזל, לא ניתן לחשב את המיקום המדויק להמלצות של משתמשים אחרים ולחזות את התנהגות האלגוריתמים, אבל בהחלט אפשרי להגדיל את הסיכויים באמצעות מספר מרכיבים.
שימוש ברצועות אודיו טרנדיות והוספת שירים משלך, עניין מיידי של הצופים בתוכן חדש תוך מספר שניות, צילום ועורך סרטונים באיכות גבוהה ומקוריות תוכן.