איך-להגדיל-את-כמות-הלקוחות-נעליים מעוצבות

איך להגדיל את כמות הלקוחות בעסק

המון בעלי עסקים שואלים את השאלה איך להגדיל את כמות הלקוחות בעסק, הם מתחילים להוציא המון כסף על יועצים ונותני שירות שמבטיחים לסגור יותר עסקאות מלידים קיימים והרבה פעמים מפספסים נקודה אחת סופר קריטית שרק כ 3% מהאוכלוסיה מוכנים לרכוש ברגע זה את השירות או המוצר שלהם, אל תדאגו יש דרך להגדיל את זה משמעותית!

לפי נתונים סטטיסטים שנבדקו רק כ 3%  מהאוכלוסיה מוכנים לרכוש את השירות/המוצר שלכם כבר עכשיו ורוב בעלי העסקים פונים רק לקהל זה, אתם יכולים לבצע עבודה מצויינת ומדהימה אבל עדיין להיות תקועים על שיווק ל 3% מכלל השוק שאתם יכולים למכור לו באמת. מה שלא כולם יודעים ומבינים זה שיש עוד כ 15% נוספים שרוצים ורוצים את השירות/המוצר פשוט הם עדיין לא בשלים מספיק לבצע את הרכישה.

כן.. יש קהל יעד גדול פי 5 מקהל היעד שאיתו הרבה עסקים עובדים בדרך כלל שמוכנים לרכוש כאן ועכשיו שגם אותו תוכלו להפוך ללקוחות בסופו של היום ע”י בניית ושימוש באסטרטגיה נכונה.

לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים

ניהול מדיה זה מעשינו

אז איך עושים את זה?

בשביל לבצע את זה אנחנו נצטרך להתאים משפך שיווקי לעסק שלכם בדוגמא הנל אנחנו נעבוד עם עסקים שנותנים שירות, המשפך כולל 3 חלקים בלבד.

  1. היכרות ראשונית עם קהל היעד
  2. הצעה שאי אפשר לסרב לה
  3. סושיאל פרוף לשירות

הנוסחה הנ"ל מתאימה לעסקים עם קהל יעד גדול ממיליון, במידה וקהל היעד שלכם קטן ממיליון תוכלו לעבוד רק עם שלב 2 + 3 בלבד.

רוצים לקבל את המשפך המפורט שלב אחרי שלב עם כל הנקודות המתאים לנותני שירות ללא עלות? השאירו פרטים כאן וקבלו את המדריך למייל שלכם!

לא רוצים לקבל את המדריך המלא באימייל? הינה תקציב לגבי איך לעשות את זה בכמה שורות:

צובעים את קהל היעד שרלוונטי ע”י וידאו >>

מפרסמים מודעת מכירה של השירות שלכם (אפשר עם הנחה לפעם ראשונה או שיחה בחינם) >>

הוכחות חברתיות של לקוחות שכבר רכשו את השירות שלכם.

בשיטה הזאת תוכלו לחמם את קהל היעד הנוסף של ה 15% ולגרום לו לרכוש ממכם בקרוב!

לטיפים נוספים עקבו אחרינו ברשתות החברתיות ובבלוג.