במאמר הבא אנחנו רוצים להסביר לכם קצת יותר בניסיון לעזור לכם להבין איך מיתוג נכון של מוצרים יכול להשפיע על העסק שלכם בצורה משמעותית. אם אתם רוצים לשמוע עוד, מצויין. אנחנו כאן כדי להעביר אליכם את כל הפרטים החשובים. קדימה, בואו נתחיל.
מה כולל התהליך ומדוע הוא כל כך חשוב
תהליך של מיתוג מוצרים הוא למעשה תהליך בו אנחנו מנסים להבין איך עתידה להיבנות מערכת היחסים הפוטנציאלית של הלקוחות שלנו עם שלל המוצרים שיש לנו לספק להם. אנחנו רוצים להבין בעצם, איך הלקוח שלנו יבין כי המוצר רלוונטי אליו וגם יבחר בסופו של יום לשלוח יד ולרכוש אותו בין אם דרך האונליין או בצורה ידנית. בשביל זה, אנחנו צריכים לתת את הדעת על כמה דברים שביחד, ירכיבו את הפאזל שיהפוך לתמונה המלאה.
לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים
ראשית, אנחנו צריכים לחזק את המותג: כאשר אנחנו מדברים על יצירה של לוגו למשל או על בחירה של צבעים אשר ישקפו את האופי של המותג, אנחנו מדברים בדיוק על זה. אנחנו מדברים על האופן בו אנחנו משקפים ללקוחות שלנו את הסיפור שלנו, כבר מהרגע הראשון, בלי יותר מדי מילים. לצורך העניין, אם אנחנו רוצים לשווק משרד עורכי דין יוקרתי, הרי שהלוגו יהיה בדרך כלל בצבעים מונוכרמטים ובקווים ישרים, כאלו המשדרים יוקרה. אם לעומת זאת אנחנו רוצים לשווק מרפאה לטיפולים אלטרנטיבים, הכרטיס יצבע בגוונים בהירים, עם אלמנטים של ירוק וטבע. זו רק דוגמא אחת כמובן לאופן בו מיתוג יכול ללמד את הלקוחות שלנו כל כך הרבה ברגע אחד.
שנית, נרצה להבטיח כי הלקוחות שלנו מבינים מה אנחנו מציעים להם: כדי שהלקוחות שלנו ירכשו את המוצר הלכה למעשה, הם צריכים להבין כי המוצר הזה פותר להם בעיה, הם צריכים להבין שהמוצר רלוונטי עבורם, שהוא נגיש וכן הלאה. לכן, מיתוג המוצר כולל למעשה את כל הפעולות שנעשה מסביב ליצירת המוצר והפקתו. החל מהבחירה של הקופסא בה נניח את הפריט ועד לאופן בו נעצב את המודעה באתר שלנו. העיקר הוא כל הזמן לחשוב על הלקוח הפוטנציאלי בניסיון להבין מה חסר לו, מה הוא מחפש מאיתנו ואיך אנחנו נשקף לו את המידע בצורה הטובה ביותר.
אנחנו תמיד ממליצים להיעזר באנשי מקצוע
הטיפים הקטנים שהועברו לכם עכשיו הם רק על קצה המזלג. הרי אנחנו מבינים כי בעולם השיווק החדש, יש כל כך הרבה פרטים אליהם אנחנו צריכים לשים לב. העניין הוא שאתם בתור בעלי עסק, אתם יודעים מצויין לעשות את העבודה שלכם. מה שאתם לא בהיכרח יודעים הוא איך מספרים את הסיפור שלכם בצורה הנכונה והמדויקת ביותר. בעידן שלנו היום, בלי קהל, בלי מחזור חזק ויציב של לקוחות, לעסק שלכם במידה רבה, אין ממש זכות קיום. לכן, אתם חייבים לעשות את הצעד הנכון ולהעסיק אנשי מקצוע אשר יסייעו לכם להבין איך בדיוק נכון לספר את הסיפור של המותג שלכם ואיך למשוך לקוחות נוספים.