ניהול עמוד עסקי – המפתח שלכם להצלחה
כל בעל עסק בישראל כבר הבין שניהול עמוד עסקי ברשתות חברתיות זה פשוט חובה! במיוחד בעידן הקורונה. אם אתם עוד לא שם – כנראה שאתם מפסידים לקוחות.
לאחר שהחלטנו שאנחנו רוצים להופיע במדיה החברתית, נצטרך להבין איפה קהל היעד שלנו נמצא – ברוב המקרים נוכל למצוא את קהל היעד בפייסבוק (קהל יותר כללי ומבוגר מחולק לאזורים ותחומי עניין) או באינסטגרם (קהל יותר צעיר – מתאים יותר לתחומי הביוטי, כושר, מוטיבציה וכו’..).
לאחר שהעשינו שיעורי בית ובדקנו איפה קהל היעד שלנו נמצא נוכל להחליט באיזו פלטפורמה יהיה יותר אפקטיבי לפרסם (אפשר ואפילו מומלץ לעבוד במספר פלטפורמות במגביל).
אז לאחר שפתחנו דף עסקי בפייסבוק או משתמש עסקי באינסטגרם אנחנו צריכים להבין מה אנחנו הולכים לפרסם ללקוחות שלנו באופן שותף.
נחלק את הפוסטים לשלושה חלקים:
- יצירת תוכן – תוכן מכירתי, שיווקי או תוכן עם ערך מוסף.
- יצירת תמונות ויזואליות שיגרמו לעניין.
- הנעה לפעולה והאשטגים.
לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים
בניית אסטרטגייה נכונה לניהול עמוד עסקי
לפני שניגשים לבניית האסטרטגייה והגאנט הפרסומי – ניגשים לעבודת חקר מתחרים.
בעזרת חקר המתחרים תוכלו למצוא תכנים יותר רלוונטים ופחות רלוונטים, דוגמאות ורעיונות לתכנים וכמובן לראות מה עובד להם יותר ומה עובד להם פחות. לאחר שעשינו חקר מתחרים ואנחנו מבינים מה קהל היעד שלנו אוהב יותר ואוהב פחות אנחנו מתחילים בניסוי ותהייה.
נכין לשבוע הקרוב בין שתיים לשלושה פוסטים שונים, 2 פוסטים שיהיו פוסטים שיתנו ערך ומידע עבור הלקוחות הרלוונטים ופוסט מכירתי אחד בלבד!
תבנית לפוסט מידע:
חלק ראשון – מלל מפציץ ואינפורמטיבי שכיף לקרוא ובאמת נותן ערך אמיתי ללקוח.
חלק שני – הנעה לפעולה בעזרת שאלה, תיוג קהלי יעד רלוונטים וגרימה לפעולות בפוסט עצמו.
חלק שלישי – להוסיף מספר האשטגים שקשורים למלל שלנו, למותג ולמה שאנחנו מתעסקים בו או בשירותים שלנו.
תבנית לפוסט מכירתי:
חלק ראשון – מלל מפציץ ואינפורמטיבי שכיף לקרוא ובאמת גורם להתעניינות.
חלק שני – הנעה לפעולה – השאירו פרטים, הכנסו לאתר, הרשמו עכשיו, הוספת לינק וכו‘..
חלק שלישי – להוסיף מספר האשטגים שקשורים למלל שלנו, למותג ולמה שאנחנו מתעסקים בו או בשירותים שלנו.
לכמה אנשים מגיעים באמת?
לאחר שיצרנו פוסטים לשבוע הקרוב אנחנו נפרסם אותם ונבדוק איך קהל היעד מגיב לפרסומים שלנו ועל פי זה נוכל להתחיל לבנות תכנים נוספים ולגרום לקהל היעד שלנו להפוך לקהל מעריץ שבסופו של דבר רוכש את השירותים שלנו וממליץ לחברים.
נתון חשוב: חשיפה בדף העסקי הינה בין 5% ל 15% תלוי בעניין של קהל היעד והאלגוריתם.
ז“א שאם יש לי אלף לייקים בדף העסקי כנראה שהפוסט שלי יגיע לבין 50 ל150 אנשים במידה והוא לא נהיה וויראלי, על מנת להגיע לקהל יעד נוסף אנו ממליצים לעבוד עם אוטומציה חכמה או קידום ממומן להפצה לקהלי יעד רלוונטים שמצאנו לפני.
רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?