ניהול-עמוד-פייסבוק-הדמיית קאבר

ניהול עמוד פייסבוק

ניהול עמוד פייסבוק הוא אחד הצרכים הבסיסיים של עסקים אשר רוצים להיות בעלי נוכחות דיגיטלית ואם רוצים שהיא תהיה גם מרשימה אז צריכים לתת לזה חשיבות נוספת. אז מה ההבדל בין עמוד פייסבוק רגיל לאחד שממיר לקוחות וגורם ללקוחות פוטנציאלים לסגור עסקאות בגללו? ההבדל הוא ניהול עמוד פייסבוק איכותי, כיום לא מספיק רק בעמוד פייסבוק שקיים והתוכן האחרון שעלה עליו הוא מלפני שנה וגם אז זאת הייתה סתם תמונה או טקסט קצת. כיום בשביל להוכיח את עצמנו אנחנו חייבים שיהיה לנו עמוד פייסבוק חיי ובועט, כזה שעולים בו תכנים ולא סתם משהו משעמם אלה תוכן עם מחשבה.

רוצים לבצע את ניהול עמוד הפייסבוק לבד?

את האמת אתם דיי יכולים לבצע את ניהול העמוד שלכם לגמריי לבד, כל מה שתצטרכו לעשות זה לייצר לעצמכם גאנט, לחקור ולהבין את קהל היעד אליו אתם פונים ולהבין מה בדיוק יהיה רלוונטי אליהם, ללמוד לעצב לפחות ברמה הבסיסית וכמובן ללמוד לכתוב תוכן שידע להמיר את הלקוחות שלכם.

במידה ותרצו לעשות את זה לבד יש לנו מדריך שמסביר איך לעשות את זה..

השלב הראשון הוא.. בניית גאנט

בשלב הראשון בין אם אתם לוקחים שירות ממשרד או מפרילנסר או עושים את זה לבד יהיה בניית הגאנט, כמובן שזה רק לאחר שאנחנו מכירים כבר את קהל היעד כן?

בניית גאנט זה בעצם להכין רשימת פוסטים לפי כמות, זמן פרסום (תאריך ושעה), נושאים, מטרות ולמי אנחנו פונים. לצורך הדוגמא ניקח חנות של מוצרי ילדים – אנחנו פונים להורים וכנראה הזמן הכי טוב שנוכל לקדם להם את הפוסט בצורה אורנית יהיה בשעות הערב לאחר המקלחות.

את כל הגאנט אנחנו נבנה רק לאחר מחשבה של מה שנרצה להשיג – לצורך הדוגמא פוסט מכירתי – מה נרצה למכור בפוסט? למי יהיה יותר קל למכור לאמא או לאבא? מי קהל היעד שעוקב אחרי הדף שלנו בכלל? ונעזר בעוד הרבה שאלות בשביל לבנות את זה בצורה הנכונה ביותר.

החשיבות של בניית גאנט מעבר לתוכן האיכותי הוא שברגע שהלקוח יגיע מהקמפיינים הממומנים שלנו או ירצה לבדוק את הפעילות שלנו לאחר שהוא ביקר באתר הוא כנראה יגיע לפייסבוק.

ברגע שהדף שלנו פעיל – יש לנו כמה וכמה נקודות זכות אצלו בין אם זה יקרה באותו הרגע או יקרה לאחר מכן.

השלב השני הוא.. יצירת רושם ראשוני

אין שני לרושם ראשוני, משפט דיי מוכר ואמיתי.. הידעתם שאתם יכולים לשפר את יחס הסגירות שלכם בזכות הנראות של הדפים העסקיים שלכם? מעבר לגאנט שעוזר עם לקוחות קיימים או כאלה שעוקבים אחרינו הרושם הראשוני גורם ללקוחות לרכוש.

תזכרו לרגע מתי בפעם האחרונה חיפשתם משהו באינטרנט וקפץ לכם אחרי 2 דק את אותה ההצעה במקום אחר במחיר זול יותר? זה קורה תמיד.. אז המחיר יכול להיות זול יותר אבל איך תבצעו את העסקה? לרוב נכנס לדף הפייסבוק ונראה את הפעילות הכללית של הדף, כמות הלייקים והתוכן שמעלים בדף במידה וזה נראה "אמיתי" כנראה שנוכל לחסוך כמה שקלים נוספים ולהזמין מהעסק הנ"ל.

קידום בפייסבוק מתחיל מדף עסקי שבנוי בצורה נכונה עם תמונת קאבר איכותית, לוגו שנראה ייצוגי וכמובן כל הפרטים העסקיים שצריכים להיות מדויקים ונכונים עבור העסק.

לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים

ניהול מדיה זה מעשינו

השלב השלישי הוא.. יצירת התוכן

לאחר שאנחנו מכירים ויודעים מה קהל היעד שלנו רוצה ומחפש והכנו עבורות גאנט פרסומי של 8 פוסטים לצורך הדוגמא – 2 מכירתיים, 2 ערך, 2 לקוחות ממליצים ו2 של תוצאות ואפילו בחרנו את שעות הפעילות שלהם ככה שנוכל לא רק להראות ללקוחות שיכנסו לדף את הגאנט שלנו אלה גם ללקוחות שכבר עוקבים אחרינו וכמובן שעיצבנו את העמודים שלנו בצורה הטובה ביותר נמשיך לחלק הבא!

על מנת לייצר תוכן נצטרך להחליט על נושא הפוסט, לכתוב קופי איכותי לפוסט עצמו ולהוסיף הנעה לפעולה בסוף על מנת לגרום לגולשים לבצע את הפעולה שאנחנו מנסים שהם יבצעו, לאחר מכן אנחנו צריכים להכין עיצוב לפוסט שאמור להיראות איכותי ומקצועי ככל הניתן.

אז יצרתם גאנט, עיצבתם פוסטים ואפילו עשיתם את זה טוב – עכשיו תתחילו לעשות את זה כל חודש מחדש ולהתחייב לפעילות הזאת.

ניהול עמוד פייסבוק בעזרת מעשינו

כמו שאפשר להבין ניהול עמוד פייסבוק זה לא משהו כל כך פשוט, במיוחד אם רוצים לעשות את זה כמו שצריך.. אנחנו במעשינו מספקים ללקוחותינו מגוון שירותים בנושא הפייסבוק והאינסטגרם כמו גם ניהול עמודים עסקיים.

לאחר שלקוח חדש משאיר פרטים (גם אתם יכולים להשאיר פרטים בסוף הכתבה או בתחיל הכתבה בטופס הלידים שלנו) אנחנו מבצעים שיחת היכרות בה אנחנו עובדים על הנכסים שלכם – דף הפייסבוק העסקי, דף האינסטגרם העסקי וכמובן אתר האינטרנט ודפי הנחיתה.

לאחר שאנחנו מבינים מה צריך לשפר ומה צריך לתקן אנחנו מגישים את הצעת המחיר עבור הפעילות הנ"ל, אצלנו אתם לא חייבים שננהל לכם את הפעילות 24/7 אתם יכולים גם לנהל אותה לבד בעזרת הטכנולוגיות והשירותים שאנחנו מספקים.

תוכלו לרכוש עיצוב דפים עסקיים ואנחנו נדאג לדפים ברמה הגבוהה ביותר, תוכלו לרכוש מאיתנו פוסטים מוכנים במקום לבצע את כל התהליך לבד מדי חודש ואפילו ללמוד איך לעשות קידום ממומן לגמרי לבד בעזרת הקורס שלנו או שיעורים פרטיים – הכול בידיים שלכם!

רוצים שנקבע שיחת ייעוץ ראשונית לגמריי בחינם על ניהול עמוד פייסבוק בבעלותכם?

השאירו פרטים ואנחנו כבר נתקשר!