ניהול-קמפיינים-בגוגל---משרד-פרסום-מעשינו

להופיע בראש רשימת החיפושים במנוע החיפוש המוביל בעולם

ניהול קמפיינים בגוגל הוא הפתרון האולטימטיבי למי שרוצה להיות בראש רשימת החיפושים במנוע החיפוש המוביל בעולם (כמובן שמדובר על גוגל), בעזרת קידום ממומן או בשמו המקצועי PPC אפשר להיות כבר מהרגע הראשון במקום הראשון! אין אחד שלא מכיר את הפלטפורמה אבל יש כאלה שלא מכירים את הפוטנציאל הטמון בה – גוגל היא פלטפורמת חיפוש עם מעל ל 40,000 חיפושים בכל שניה ופוטנציאל אדיר לכל עסק ונותן שירות להגיע לקהל יעד סופר איכותי וממוקד שמחפש אותו ברגע האמת.

ניהול קמפיינים בגוגל איך מתחילים?

רגע לפני שמעלים את הקמפיינים לאוויר ונהנים מטראפיק איכותי של אנשים שמחפשים אותנו ולא אנחנו אותם נצטרך לבנות תשתית או לשפץ את הקיימת. אז מה אנחנו צריכים שיהיה לנו ואיפה באמת כדאי להשקיע כסף?

לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים

ניהול מדיה זה מעשינו

דף נחיתה איכותי

אחד ההבדלים המשמעותיים והמשפיעים על כל התוצאות הוא דף נחיתה איכותי, המון פעמים בעלי עסקים לא מבינים את הפוטנציאל של דף נחיתה איכותי ומעדיפים להתפשר על דף נחיתה שהם בונים לבד בצורה לא מקצועית או לחילופין משלמים 500 ש"ח למישהו שיבנה דף נחיתה תוך מספר שעות ללא שום אסטרטגיה והכנה (BIG NO NO).

אז.. למה כדאי להשקיע כסף בדף נחיתה איכותי? זה מאוד פשוט – יחס ההמרה. כמובן שגם דף נחיתה שבונים לבד יכול "להפתיע" ולהביא יחס המרה נחמד אבל כשמשקיעים תקציב פרסום חודשי קבוע + ריטיינר לאיש מקצוע עדיף לבנות תשתית מנצחת. דף נחיתה בחיים לא ימיר את כל הלקוחות שמגיעים אליו ולרוב ימיר בין 1% עד 8%, כמובן שיש גם יוניקורנים שממירים 20% אבל הם מאוד נדירים. עכשיו בשביל שנוכל להבין את האחוזים בצורה יותר ברורה בואו נראה מה קורה עם אותו תקציב ואותה כמות קליקים כשאחוזי ההמרה שונים.

יחס המרה

תקציב פרסום

קליקים

המרות

1%

1000

1000

10

2%

1000

1000

20

4%

1000

1000

40

8%

1000

1000

80

 

(טבלה שמציגה יחסי המרה ביחס לתקציבים פרסום, קליקים והמרות)

ההבדל בין דף נחיתה של 2% ל 8% הוא פי 4 בכמות הלידים ללא צורך בהוצאות תקציב פרסום נוסף. זה הפוטנציאל של דף נחיתה איכותי ולמה כדאי להשקיע בו זמן וכסף.

פיקסלים, מספר וירטואלי ומעקב

הצורך במעקב אחר הפעילות הוא קריטי ביותר בשביל תוצאות איכותיות, ללא מעקב מדויק ואיכותי אנחנו פשוט נזרוק כסף ולא נדע מה קורה בפועל. בשביל לבצע מעקב אנחנו צריכים "דף תודה" ולבצע הטמעת פיקסל גם בדף הנחיתה וגם בדף תודה – ככה נוכל לעקוב אחרי הפעילות של כמה אנשים נכנסו לדף שלנו וכמה מאותם האנשים השאירו פרטים ועברו לדף תודה.

בנוסף נצטרך להשקיע במספר וירטואלי יעודי שבעזרתו נוכל לעקוב אחר כל השיחות הנכנסות מהקמפיין ולמדוד אותן. בעזרת הכלים האלו אנחנו נוכל לדעת מה קורה בדף הנחיתה שלנו באמת ולשפר על פי זה את התוצאות ע"י השקעה חכמה יותר בסוג הקמפיין שמביא תוצאות טובות יותר.

מחקר מילות מפתח

את השלב הזה רצוי לעשות עוד לפני שבכלל מתחילים הקמה של דף נחיתה או תשתית לקמפיינים בגוגל על מנת לבדוק את הפוטנציאל של התחום במנוע החיפוש. בעזרת כלי מחקר מילות המפתח של גוגל נוכל לראות באיזה מילות מפתח כדאי לנו להשקיע ולהתחרות עליהן. הנקודות החשובות ביותר הן כמות החיפושים וכמובן עלות לקליק וע"י זה נוכל לבדוק נכונות לניהול קמפיינים בגוגל.

(מחקר מילות מפתח בגוגל)

לאחר שבחרנו וסיננו את מילות המפתח שנרצה להתחרות עליהן נוכל גם לבצע בדיקה יותר עמוקה ולייצר תוכנית בגוגל שבה נראה "פוטנציאל" לתקציב שלנו ולמילות המפתח.

(בדיקת תוכנית בגוגל)

כותרות וטקסטים למודעות

שלב קריטי נוסף המשפיע על כמות הקליקים מול כמות החשיפות של הפרסום שלנו נקבע בכותרות והטקסטים למודעות שנפרסם. רגע אחרי הקלדת מילת החיפוש ולחיצה על "חפש" נקבל המון תוצאות ממומנות ואורגניות על אותה מילת החיפוש שחיפשנו, כל תוצאת חיפוש בגוגל תגיע עם כותרת וטקסט – המטרה שלנו לייצר כותרת וטקסט בולטים מול המתחרים שמניעים לפעולה.

(תוצאות חיפוש אורגני בגוגל)

מעקב אחר לידים - גוגל שיטס או סי.אר.אם

המון פעמים מגיעים אלינו לסוכנות לקוחות ללא שום מעקב לידים ואיסוף דאטה – הם פשוט התקשרו ללידים שהגיעו בזמן אמת, מי שנסלק נסלק ומי שלא פשוט הלך לאיבוד (כמובן שהיו גם לידים איכותיים שהלכו לאיבוד כן?). אם גם לכם אין סדר בעסק מבחינת לידים – תדאגו לזה עכשיו! אתם בוודאות לא מנצלים את הפוטנציאל של העסק, זורקים כסף על הרצפה ומפספסים קהל יעד סופר איכותי לקמפיינים ופולואפים עתידים.

אז איך עושים סדר? הדרך החינמית ומאוד פופולרית היא טבלת גוגל שיטס פשוטה שבה מסדרים את הלידים ע"פ תאריך, זמן, שם, טלפון, אימייל, שאלות סינון, סטטוס וכל נתון כזאת או אחר שאתם צריכים בשביל לעבוד בצורה אפקטיבית.

לרוב אפשר להסתפק בגוגל שיטס בתקופה הראשונה או כשעסק עובד בשיטת ONE MAN SHOW עם כמות לידים קטנה ואפילו אפשר לייצר אוטומציות שישלחו את הלידים שמגיעים מדפי נחיתה לתוך הטבלה הייעודית להתייעלות. במידה ואחרי כל שיחה תמלאו את הפרטים ותעשו פולואפים מסודרים עד לסגירה ללא ספק זה ישפר משמעותית את המכירות שלכם ואת שורת הרווח בסוף כל חודש. במידה ומדובר לא רק על ניהול קמפיינים בגוגל או פייסבוק או באנשי מכירות ויש צורך באוטומציות לקיצור תהליכי עבודה ושימוש בדאטה בצורה חכמה יותר רצוי לעבוד עם מערכת CRM מותאמת לעסק שלכם.

לדעת מה צריך ולהבין את המטרה זה נחמד..
אבל ליישם את כל זה בצורה טובה, איכותית ועקבית זה כבר סיפור אחר (במיוחד לאורך זמן) אבל אל תדאגו אנחנו כאן בשבילכם.

נעים להכיר, אנחנו סוכנות דיגיטל שמתמחה בניהול קמפיינים בגוגל וברשתות חברתיות עם דגש על הפרטים הקטנים. ליווינו ואנחנו ממשיכים ללוות עשרות לקוחות מרוצים בכל חודש מרגע ההקמה ולארוך כל התהליך תחת שמירה על איכות השירות ותוצאות מדויקות ומשתלמות במיוחד.

התהליך שלנו מתחיל משיחת התאמה שבה אנחנו בודקים ביחד האם אתם מתאימים לעבודה איתנו ומוכנים לקחת את העסק כמה צעדים קדימה. במידה ויש התאמה אנחנו צוללים ביחד לעומק העסק שלכם עם שיחת פיצוח ובונים אסטרטגיה מותאמת אישית.

הטמעת פיקסלים
למעקב ומספר וירטואלי

מחקר מילות מפתח
ובניית אסטרטגיה מתאימה

אוטומציה חכמה לשיפור
מכירות ואחסון דאטה

לאחר שפיצחנו ובנינו תוכנית פעולה אנחנו נדאג לבנות תשתית איכותית לפעילות שלהם כולל הטמעת פיקסלים, אוטומציה לקבלת הלידים בגוגל שיטס, מספר וירטואלי וכמובן כתיבת מודעות איכותיות. לא רוצים להתפשר על ניהול הקמפיינים שלכם? פשוט תשאירו פרטים כאן למטה ונתאם שיחת היכרות ללא עלות 👇