ברוב המקרים סוכנות קידום אתרים תתחיל את הפעילות על ידי ביצוע מחקר מילות מפתח כדי להבין אילו ביטויים ומונחים משתמשים מחפשים בגוגל. זה יעזור להם להבין אילו ביטויים רלוונטים ואיך הם צריכים לבנות את התשתית עבור הקידום. לאחר שיהיה מחקר מילות מפתח איכותי הסוכנות תעבור לשלב האופטימיזציה במנועי חיפוש (SEO) – סוכנות קידום אתרים תעבוד על אופטימיזציה של האתר כך שהוא יהיה מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. זה כולל שיפור העיצוב, מהירות האתר והתוכן של האתר, כמו גם בניית קישורים אליו ממקורות אחרים.
בשביל לקבל תוצאות מקידום אורגני בגוגל בדרך כלל צריכים לחכות תקופה של 6-10 חודשים עד לשלב בו מילות המפתח שלנו יגיעו לדפים הראשונים בגוגל – קידום ממומן פותר את הבעיה! סוכנות SEO יכולה גם להשתמש בקידום ממומן כדי להגדיל את החשיפה של האתר שלך. זה כולל יצירת מודעות גוגל שמוצגות בראש תוצאות החיפוש תמורת תשלום לגוגל (PPC).
לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים
מחקר מילות מפתח ע"י סוכנות לקידום אתרים
מחקר מילות מפתח הוא תהליך של זיהוי מילות מפתח וביטויים שאנשים עשויים להשתמש בהם כדי למצוא את האתר שלך בגוגל. זה חשוב כי גוגל משתמשת במילות מפתח כדי להבין מהו התוכן של האתר שלך. סוכנות קידום תשתמש במגוון כלים ומשאבים כדי לבצע מחקר מילות מפתח, כולל:
- כלי מחקר מילות מפתח של גוגל: כלי זה מאפשר לך לראות כמה אנשים מחפשים ביטויים מסוימים, כמה תחרות יש עליהם, כמה עולה קליק ועוד.. על ידי GOOGLE KEYWORD PLANNER סוכנות קידום האתרים תוכל לבנות אסטרטגייה מדויקת לניצול מקסימלי את הפלטפורמה.
- ניתוח תחרותי: סוכנות הדיגיטל תסתכל על אתרי מתחרים כדי לראות אילו מילות מפתח הם מתמקדים בהן, במה שווה להשקיע ועל מה עדיף לוותר. במידה והאתר שלכם דיי חדש, ללכת על מילות מפתח ש"הכרישים" של התחום מתחרים עליהם כנראה תהיה טעות ועדיף להתמקד במילות מפתח אחרות קודם כל.
- ניתוח התנהגות משתמשים: הסוכנות תסתכל על הנתונים שלך כדי לראות אילו מילות מפתח משתמשים משתמשים כדי למצוא את האתר שלך, תתקין מפות חום באתר שלך ותבדוק כמה שיותר נתונים על כל משתמש שביקר באתר.
כמה טיפים לאופטימיזציה למנועי חיפוש:
- השתמשו במילות מפתח רלוונטיות בכותרות, תגיות H1 ו-H2 ובטקסט של האתר (רצוי לבדוק את התוכן שעולה לאתר עם פלאגין YOAST SEO המותאם לקידום אורגני בגוגל).
- צור תוכן איכותי ושימושי שאנשים ירצו לקרוא ולא לצאת מהמאמר או הדף אחרי מספר שניות.
- תשפרו את מהירות האתר כי בינינו אף אחד לא אוהב לחכות 15 שניות עד שהאתר עולה ומראה סימני חיים ראשוניים.
קידום ממומן ע"י סוכנות לקידום אתרים
קידום ממומן בגוגל הוא תהליך של תשלום לגוגל כדי להציג את המודעות שלך בראש תוצאות החיפוש. זהו כלי יעיל להגדלת החשיפה של העסק שלך, אך חשוב להבין את העלויות והסיכונים הכרוכים בכך.
איך זה עובד?
כאשר מישהו מחפש משהו בגוגל, גוגל מציגה רשימה של תוצאות חיפוש. תוצאות החיפוש כוללות תוצאות אורגניות (התוצאות המופיעות באופן טבעי) ותוצאות ממומנות (התוצאות המופיעות בתשלום). מודעות ממומנות מוצגות בדרך כלל בראש תוצאות החיפוש, עם הכיתוב "מודעה" מופיע בסמוך אליהן. גוגל מגדירה את מיקום המודעות הממומנות על סמך מספר גורמים, כולל מילות המפתח שבהן המודעות מתמקדות, איכות המודעות והתקציב שהעסק שלך מקדיש לקמפיין.
היתרונות והחסרונות של קידום ממומן בגוגל בעזרת סוכנות לקידום אתרים
קידום ממומן בגוגל יכול להציע מספר יתרונות וגם מספר חסרונות כמו:
חשיפה מיידית: מודעות ממומנות מתחילות להופיע ברגע שאתה מתחיל את הקמפיין שלך. זה יכול להיות דרך יעילה להגדיל את החשיפה של העסק שלך במהירות.
בקרה על המיקום: אתה יכול לשלוט במיקום המודעות שלך בתוצאות החיפוש על ידי הגדרת מילות מפתח רלוונטיות ותוך הקצאת תקציב חודשי ריאלי.
יעילות: קידום ממומן יכול להיות דרך יעילה להגדיל את התנועה לאתר שלך. עם זאת, חשוב לעקוב אחר הביצועים של הקמפיינים שלך כדי לוודא שאתה מקבל תוצאות טובות.
עלויות: עלות הקמפיין שלך תלויה במספר גורמים, כולל מילות המפתח שבהן אתה מתמקד, כמות התנועה שאתה מקבל והתוצאות שאתה רוצה להשיג.
תחרות: ישנם עסקים רבים אחרים שמשתמשים בקידום ממומן בגוגל, כך שתצטרך להתחרות על תשומת הלב של המשתמשים.
סיכונים: אם אתה לא יודע איך לנהל קמפיין קידום ממומן ביעילות, אתה עלול להוציא כסף על מודעות שלא מניבות תוצאות ועדיף לפנות לאנשי מקצוע!