קידום-באינסטגרם---אישה-אוכלת-פיצה-עם-לבבות

קידום באינסטגרם לעסקים

קידום באינסטגרם יכול להתבצע בהמון דרכים, חלקן אפקטיביות יותר וחלקן פחות אבל כל הדרכים שנציין כאן בהחלט עובדות! אם הגעתם לכאן כנראה שאתם רוצים לקדם את עמוד האינסטגרם שלכם לרמה גבוהה עם עשרות אלפי עוקבים, המון חשיפה ואפשרויות מגוונות ליצירת כסף מחשבון האינסטגרם שלכם. על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות נצטרך קודם כל לדאוג לנראות העמוד העסקי ולבצע עוד כמה דברים לפני שמתפוצצים! יאללה בואו נצלול פנימה.

לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים

ניהול מדיה זה מעשינו

עיצוב דף עסקי באינסטגרם​

כמו שכבר ידוע לכם באינסטגרם "מדברים" בשפה ויזואלית ופחות בצורת כיתוב כמו בפייסבוק, באינסטגרם אנשים באים להתרשם מתמונות וסרטונים ולכן נראות עמוד האינסטגרם שלכם היא סופר חשובה! ברגע שעוקב פוטנציאלי מגיע אליכם לדף יש לכם בדיוק מספר שניות להרשים אותו כדי שהוא ישאר ויתחיל לצרוך את התוכן שלכם.

אז איך עושים את זה ומה באמת חשוב? החלק הזה מורכב ממספר גורמים- BIO איכותי, תמונות פרופיל שיושבת טוב, היילייטים מעוצבים רלוונטים וקיר עם עם לוק מרשים. ביו או באנגלית BIO זה בעצם טקסט שבנוי מ כ 150 אותיות (כולל רווחים) אשר מתאר את המידע אודות העסק שלכם ונותן ללקוח אפשרות ליצור אתכם קשר. בתמונת הפרופיל נשתמש בלוגו העסקי שלנו, חשוב שהלוגו יהיה ממורכז ויראה טוב.

היילטיים הם הבית של הסטוריז האיכותיים שלכם וסופר חשוב לתת להם את הכבוד הראוי, לחשוב על נושאים רלוונטים ולעצב אותם בצורה ממותגת ואיכותית על מנת שהלקוח שיגיע יוכל פשוט לראות את הנושאים שרלוונטים אליו בלחיצת קליק במקום ללכת לאיבוד בכל הדף. 

עיצוב הקיר לא תמיד פשוט ולא בהכרח מתאים לכל עמוד עסקי, אבל במידה ואתם יכולים לשמור על קו עיצובי זה ללא ספק ירשים את הלקוחות שלכם!

אם תמצמצו תפספסו

עיצוב דף עסקי באינסטגרם

יצירת התכנים הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה של עמוד האינסטגרם שלכם, תוכן איכותי יגרום לקהל היעד להגיע, להישאר ואפילו לרכוש את המוצרים או השירותים שלכם.

תוכן ויזואלי לאינסטגרם תוכלו לייצר בצורה עצמאית בעזרת הסמארטפון שלכם, חשוב מאוד לתת דגש על השאלה איזו מטרה אתם רוצים להשיג בעזרת התוכן ורק לאחר מכן להתחיל לייצר אותו.

קידום באינסטגרם בעזרת האשטגים

לפעמים יש הרגשה שמתייחסים להאשטגים בתור דינוזאורים שכבר נכחדו.. חבל שכך, ברגע שאנו מייצרים תוכן איכותי לאורך זמן ו“מתייגים“ בעזרת ההאשטגים את התוכן שלנו נוכל להגיע לקהל יעד נוסף.

ההאטשג הוא בעצם תיוג של הפוסט שלנו לקטגוריה מסויימת לדוגמא: #מעשינו #קידוםבאינסטגרם #עוקבים

צילום-רילס---בן-אדם-מצלם-רילס-

סרטוני רילס לאינסטגרם

יש מצב שגם אתם התמכרתם לסרטוני הרילס? אם לא.. תיזהרו זה באמת סופר ממכר! המון אנשים אוהבים לצפות בסרטוני הרילס במשך שעות במהלך היום.

הרילס אלו סרטונים קצרים של עד כ 90 שניות (נכון להיום) בהם בעלי עסקים יכולים להעביר מסרים בצורה איכותית ומעניינת לקהל יעד חדש! 

לעומת הפוסטים, הרילס מופץ לקהלים נוספים מעבר לעוקבים הקיימים בעמוד האינסטגרם.

לצורך הדוגמא..סרטון שנעלה לדף האינסטגרם שלנו או לסטורי יגיע לכמות מסוימת מהעוקבים שלנו, במידה והם יראו התעניינות האלגוריתם האגדי של אינסטגרם ישמח לספק לנו עוד כמה "עיניים" (חשיפת התוכן לאנשים נוספים שלא עוקבים אחרינו), אך במידה והתוכן לא איכותי זה פשוט לא יקרה.

לעומת זאת הרילס שלנו יגיע כבר מההתחלה לאנשים שהם בכלל לא עוקבים אחרינו! במידה והתוכן שלנו רלוונטי ואיכותי והם יראו התעניינות הפוסט שלנו עלול להפוך לויראלי עם מאות עד מיליוני צפיות.

לאחר שיש לכם דף עסקי שנראה טוב, תכנים איכותיים וקהל יעד שאתם צוברים בצורה אורגנית בעזרת האשטגים וסרטוני הרילס הגיע הזמן להוסיף קצת ”אבקת כוכבים“ ולהתחיל לקדם את האינסטגרם העסקי שלכם בצורה אפקטיבית עוד יותר!

צילום-רילס---בן-אדם-מצלם-רילס-

קידום באינסטגרם בשיטת עוקב והסרת עוקב

המון עסקים לא מודעים לשיטה הזאת או חושבים שהיא אינה יעילה, ברור לנו מה הסיבה לכך.. את שיטת ה"עוקב והסרת עוקב" חייבים לבצע בצורה מאוד מדויקת וחכמה על מנת להגיע לתוצאות מניבות (באמצעות השיטה תוכלו להגיע למאות עוקבים חדשים מדי חודש).

לא כל אחד יודע ויכול לבצע את שלבי השיטה הנדרשים כראוי, לפניכם השלבים:

השלב הראשון הוא הגדרת קהל היעד שלנו בצורה מאוד מדויקת לפי מיקומים, תחומי עניין ומשפיענים, לאחר ההגדרה נהיה חייבים לסנן מהרשימה שלנו את כל העוקבים המזויפים שאנשים אוהבים לרכוש לצורך נראות ורק לאחר מכן נוכל להתחיל בתהליך "עוקב והסרת עוקב".

במידה ונעבוד בצורה נכונה ונגדיר את קהל היעד כמו שצריך נוכל לשלוח עשרות עד מאות פעולות עוקב לקהל יעד רלוונטי מדי יום ולהראות להם את הדף העסקי שלנו, במידה והוא יעניין אותם כנראה שהם יהפכו לעוקבים חדשים.

קידום באינסטגרם בעזרת קמפיינים ממומנים

הקמה וניהול של קמפיינים ממומנים באינסטגרם זאת השיטה היעילה ביותר למכור, לבנות מותג ולהגיע לקהל יעד חדש במידה ויודעים לעשות את זה בדרך נכונה.

חשוב מאוד להיות מודעים להוצאות החודשיות הכרוכות בעניין כגון הוצאות ניהול הקמפיינים והוצאות הפרסום לאינסטגרם.

הרבה אנשים חושבים שאין צורך באיש מקצוע על מנת ליצור קמפיינים ממומנים וניתן לעשות את זה לבד, מה שפעמים רבות גורם ל"שריפת" תקציבים גדולים של כסף ללא תועלת.  איש מקצוע ידע "לבנות" לכם מותג, למכור אותו בצורה נכונה ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר. 

בעזרת שילוב נכון של תוכן, אסטרטגיה טובה וקמפיינים ממומנים באינסטגרם תוכלו להגיע להמון לקוחות רלוונטים אשר יהיו מעוניינים לרכוש את השירותים או המוצרים שלכם.