איך קידום דף אינסטגרם יעזור לי בעסק?
בעזרת קידום ממוקד ורלוונטי אנחנו נוכל לגרום לעליה בכמות העוקבים בדף העסקי שלנו מה שיוביל לאפשרות לרכישות נוספות של המוצרים או השירותים שלנו לאחר שנחמם את קהל היעד (העוקבים החדשים שלנו), כמו כן נוכל גם לבצע קידום ממומן עבור קהל יעד רלוונטי ולהציע להם לרכוש את המוצר או השירות שלנו. קידום באינסטגרם בעזרת קמפיינים ממומנים נוכל לעשות גם לקהל יעד קר ולנסות לגרום להם לבצע קניה כבר מ"הפגישה" הראשונה איתנו. למכור מוצרים או שירות לקהל יעד קר פחות מומלץ ורצוי לחמם את הקהל לפני הצעת המכירה הראשונה שתתבצע זאת על מנת שקהל היעד יכיר אתכם וקצת יסמוך עליכם יותר ממישהו אקראי שמנסה למכור לו.
קידום באינסטגרם יכול להתבצע במספר דרכים, שווה להתייעץ עם מומחה ולהבין מה הם הדרכים הטובות ביותר לקידום האינסטגרם העסקי. להלן מספר שיטות:
- קידום עוקבים באינסטגרם בעזרת שיטת עוקב והסרת עוקב – שיטה שעובדת מצויין במידה ועושים אותה בצורה נכונה, המטרה העיקרית היא לבנות דף אינסטגרם יפה ולהגרום לקהל יעד רלוונטי להכנס אליו אחרי שאנחנו עשינו פעילות אורגנים עם המשתמש שלהם.
- קידום בעזרת האשטגים – יש שיגידו שקידום בעזרת האשטגים כבר לא עובד ויש שיגידו אחרת, בכל מקרה קידום בעזרת האשטגים מתבצע בדרך סופר פשוטה ויכול רק לעזור (רצוי לא להשתמש בהאשטגים ברמת קמפיינים ממומנים) #מעשינו.
- קידום ממומן באינסטגרם הוא כנראה אחד הכלים המוצלחים ביותר, יש 2 שיטות לעשות קידום ממומן באינסטגרם האחד הוא מהפלטפורמה עצמה (מחשבון האינסטגרם העסקי שלכם) או מהביזנס מנג'ר של פייסבוק.
- קידום בעזרת תוכן – יש לכם את האפשרות לייצר תוכן מעניין ואיכותי? תתחילו לייצר אותו על בסיס קבוע 4-5 סרטונים בשבוע יעשו אחלה עבודה ואם תוסיף את הבוסטר שלנו אתם יכולים להפוך לויראלים במהירות האור!
לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים
איזה לינק לשים בביו של האינסטגרם?
לאחר שאנחנו נצליח להגיע לקהל היעד הרלוונטי ולגרום לו להגיע לעמוד האינסטגרם שלנו אנחנו צריכים לעבור עוד שלב או שתיים בדרך למכירה שלנו והכנסת הכסף לחשבון הבנק. אז איזה לינק לשים בביו של האינסטגרם?
יש מספר אפשרויות שנוכל להשתמש בהן על מנת להוציא את המקסימום מהדף העסקי שלנו בצורה האורגנית בעזרת הלינק שלנו בביו, יש שיטות שמתאימות לעסקים מסויימים ולעסקים אחרים דווקא משהו אחר אז תבדוקו ותחשבו מה מתאים עבור העסק שלכם!
- לינק לוואטסאפ העסקי שלכם – כמו שאתם יודעים אפשר לייצר לינק לשיחה ישירה לוואטסאפ העסקי שלכם ואפילו לצרף הודעה שתקבלו בעת השליחה. לדוגמא – היי, הגעתי מדף האינסטגרם שלך אשמח לפרטים נוספים.
- לינק לדף נחיתה/מכירה – יש לכם דף נחיתה ממיר או דף מכירה שסוגר עסקאות? תשתמשו בו! תחשבו על כל אותם האנשים שיוכלו להגיע אל דף האינסטגרם שלכם, להתעניין ופשוט ללחוץ על הלינק בביו ובמידה והדף יהיה איכותי פשוט להמיר ולהכניס לכם ליד נוסף או כסף ישירות לחשבון הבנק.
- כרטיס ביקור עסקי – כרטיס ביקור עסקי, דיגיטלי או מיני סייט שהם בדרך כלל אותם השמות לאותו המוצר הוא פתרון מדהים להרבה בעלי עסקים בגלל שהוא מאחד את כל פרטי ההתקשרות במקום אחד ומספר את המידע ללקוח הקצה ויכול פשוט להמיר לשיחה או להודעת וואטסאפ.
- אתר תדמית או אתר איקומרס – במידה ויש לכם אתר תדמית או איקומרס אתם כנראה רוצים כמה שיותר כניסות לאתר שלכם, הלינק בביו של האינסטגרם יכול להכניס לכם עוד כניסות על בסיס קבוע למה לא להשתמש בזה? סופר מומלץ לאתרי איקומרס שמוכרים מוצרים, עוזר להגדיל עסקאות וכמובן לצבוע קהל יעד נוסף בפיקסל.
סיכום קצר על קידום הדף שלכם
לא משנה באיזה תחום אתם פועלים רצוי שיהיה לכם גם דף אינסטגרם, לכל מקרה.. הוא לא עולה כסף ויכול להמיר לכם לקוחות נוספים לעסק ובמידה ואתם מעלים תוכן לפייסבוק פשוט תחברו את הנכסים האלו ותעלו גם לאינסטוש. תחברו לינק שמתאים לפעילות שלכם והינה מתכון מנצח.