קידום ממומן בפייסבוק - לוגו של פייסבוק

איך לקדם את העסק בפייסבוק?

קידום ממומן בפייסבוק? אולי מה שמתאים לכם באמת זה קידום אורגני ולמה העסק שלכם צריך בכלל להיות בפייסבוק? אלה שאלות שנשאלות על בסיס קבוע אצל בעלי עסקים קטנים ובינוניים שעד לאותו היום לרוב עבדו מפה לאוזן או בשיטות מיושנות אחרות. כיום בעידן שלנו מי שלא נמצא ברשתות החברתיות מפסיד המון לקוחות.

מזה קידום ממומן בפייסבוק

בעזרת קידום ממומן אנו יכולים להפיץ את המודעות שלנו ללקוחות פוטנציאלים על ידי ”טרגוט“ מדוייק. זאת אומרת שנוכל להגיע לקהל יעד מאוד מאוד ספציפי כמו – הורים לילדים קטנים בגילאי 0 עד 3 לצורך הדוגמא, סוכני נדל“ן בבאר שבע או אנשים שכנראה רוצים להציע נישואין וצריכים טבעת.

נשמע מטורף אבל זאת האמת רק צריך לדעת ”איך לפצח“ את זה..

את הקידום הממומן בפייסבוק אנו נעשה דרך הביזנס מנג‘ר של פייסבוק, בעזרת הביזנס מנג‘ר נוכל בעצם להגדיר את כל ההגדרות כמו שצריך ולבצע מעקב איכותי.

המון אנשים חושבים שבעזרת ה“בוסט פוסט“ שפייסבוק מציעים בכפתור הפוסט שהעלתם אפשר באמת להגיע לתוצאות – זאת טעות וממש לא מומלץ לעבוד עם זה כי זה בזבוז כסף..

לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים

ניהול מדיה זה מעשינו

מזה קידום אורגני

הרבה אנשים לא מודעים לאפשרות הזאת יותר מדי ולא מאמין שהיא עובדת או עדיין פועלת אבל כן – קידום אורגני בפייסבוק נותן תוצאות מדהימות אם יודעים לבצע את העבודה כמו שצריך!

בעזרת קידום אורגני אנחנו בעצם לא נוציא כסף בפייסבוק והדבר היחיד שנעשה זה לתת תוכן איכותי, הנעה לפעולה וסיבה לאלגוריתם של פייסבוק להשתגע ולהפיץ אותנו באופן אורגני..

כלי נוסף שאפשר לעבוד איתו על מנת לקדם את העסק בצורה אורגנית בפייסבוק היא להפיץ את התכנים לאחר שהם עלו בדף העסקי בקבוצות יעד רלוונטיות.

במידה ובוחרים קבוצות איכותיות ורלוונטיות והתוכן של הפוסטים שלנו איכותי ומעניין כנראה אותם האנשים יאהבו את מה שאנחנו נותנים ונגרום להם ליצור איתנו קשר, לעקוב אחרי הדף או פשוט לסמן לייק לפוסט ולהמשיך הלאה.

קידום עסקים בפייסבוק

אין באמת שיטה אחת לקידום העסק בפייסבוק ולא מה שעובד בשביל עסק אחד יעבוד עבור עסק אחר.. מאוד חשוב להבין את זה ולהתייעץ עם בעל מקצוע בשביל להבין מה הדרך הטובה ביותר לקדם את העסק שלכם ספציפי! צריך להבין שיש המון עסקים שפונים לקהל יעד שהוא ב“נישה“ מסוימת ויש המון עסקים שפונים פשוט לאזור גיאוגרפי מסוים וכל דבר כזה משפיע על הקידום והצורה בה נבחר לקדם את העסק.

המלצה קטנה – לפני שמתחילים לקדם את העסק בעזרת קידום ממומן תתחילו קודם בקידום אורגני – ניהול דף פייסבוק וניהול דף אינסטגרם. טעות של המון אנשים זה ישר לקפוץ לקמפיינים אבל מה שקורה שברגע שהדף שלכם לא נראה טוב ואיכותי – הלקוח המעוניין נכנס לבדוק עליכם קצת פרטים  ומה שהוא רואה זה דפים לא פעילים במצב כזה כנראה הוא יעדיף ללכת למתחרה שלכם.

במידה ואתם חושבים שאתם יכולים לעשות את השלב הראשון לבד אתם מוזמנים להשתמש במדריך שלנו לניהול מדיה – להורדת המדריך לחצו כאן. 

קידום בפייסבוק זה לא משחק ילדים ורצוי לדעת מה אתם עושים – במידה ואתם לא יודעים כנראה שתשרפו המון כסף, זמן ואת המוניטין שלכם.

רוצים שיחת יעוץ והתאמה לשירותים שלנו בחינם? השאירו פרטים כאן למטה