קמפיינים באינסטגרם לעסקים
קמפיינים באינסטגרם מאפשרים לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאלים בדרך ויזואלית ולגרום להם להתעניין בשירותים ובמוצרים אותם הם מספקים, אם קהל היעד שלכם נמצא ברשת החברתית "הסגולה" (האינסטגרם) למה אתה מחכים?
לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים
לא כולם משתמשים בקמפיינים באינסטגרם אבל מי שנתן לזה הזדמנות הבחין בתוצאות שהרשת הזאת יכולה לספק.. במידה וקהל היעד שלכם נמצא שם פשוט אסור לכם לפספס את ההזדמנות! מיליוני ישראלים מבלים שעות על גבי שעות באינסטגרם ומחכים לצרוך תוכן ויזואלי איכותי, כל מה שאתם צריכים זה תוכן ויזואלי מעניין וטוב, לטרגט את קהל היעד שלכם – והתוצאות לא יאחרו לבוא.
קמפיינים באינסטגרם ניתן לנהל בשתי דרכים:
כאשר האחת היא דרך הפלטפורמה עצמה – לאחר שמעלים את הפוסט ניתן לעשות BOOST POST, לבחור קהל יעד לפי אזורים, גילאים, תחומי עניין ומטרת הנעה לפעולה (בין אם נרצה להגדיל את כמות העוקבים שנוכל "לשלוח" לבקר בפרופיל שלנו ובין אם נבחר להפנות אותם ישירות לאתר שלנו או להניע אותם לכתוב לנו בפרטי).
השיטה השניה היא לעבוד עם ה"ביזנס מנג'ר" של פייסבוק – להריץ את הקמפיינים מהמערכת המקצועית של הפלטפורמה המובילה, שם נוכל לעקוב אחר נתונים ברמה גבוהה יותר ולבצע אופטימיזציה.
קמפיינים באינסטגרם רילס
הרילס כבש את הרשתות החברתיות בין לילה והפך לאחד הדברים המהנים בצריכת תוכן בעידן החדש, רילס הינם סרטונים קצרים של עד כ 90 שניות אשר בעזרתם ניתן להעביר מסר כיפי, קצר וקולע מבלי להעמיס על הצופים.
במידה ואתם רוצים "לתפוס" את הלקוחות בזירה הזאת תוכלו לייצר תכנים בעצמכם בעזרת היכרות עם הטכנולוגיה ועם הטרנדים מקרוב, במידה ולא תמיד תוכלו להיעזר באנשי מקצוע חיצוניים.
עיצוב עמוד עסקי
על מנת שהקמפיינים שלנו יהיו מוצלחים יותר ויצרו כמה שיותר אינטראקציה עם הלקוחות עלינו לדאוג לנראות של העמוד העסקי שלנו כדי ליצור רושם ראשוני מוצלח. הרושם הראשוני שאנו יוצרים הוא הכי חשוב! בין אם המטרה שלנו היא להגדיל את כמות העוקבים ובין אם המטרה היא להניע לקוחות פוטנציאלים לפעולה.. ברגע שהעמוד העסקי שלנו נראה לא טוב זה "מתכון" מוצלח להפסד לקוחות.
קמפיינים באינסטגרם סטורי
במידה ויש לכם או לילדכם אינסטגרם אתם כנראה מודעים לכמות הזמן שאנשים מבלים בסטורי ומתעדכנים במה שקורה אצל החברים והמשפחה.. כאן הקמפיינים נכנסים לתמונה! אינסטגרם היא פלטפורמת "פוש" משמע שהיא "דוחפת" תוכן לאנשים אשר יוכלו להתעניין בשירות או במוצר שלכם, ואיזה רגע טוב יותר מרגע שבו קהל היעד שלכם סופר מרוכז בתוכן?! וידאו קצר או אפילו תמונה סטטית שתעצור את מבטם ותגרום להם לפעול בהתאם לצורך שלכם יעשו את העבודה.