אתם פועלים ביחד עם שחקנים אחרים בניסיון לכבוש את ליבם של הלקוחות שלנו. לכן, אנחנו צריכים ללמוד איך לדבר בשפה שלהם, כך שיבינו בדיוק מה יש לנו להציע להם ויתרה מכך, יבינו כי הם בעצם לא באמת יכולים להסתדר בלי המוצר שלנו שיש בכוחו לשנות להם את החיים. במאמר הבא אנחנו רוצים לדבר על כך בדיוק. אנחנו רוצים להסביר איך בונים שפה למותג. קדימה, בואו נתחיל עכשיו.
לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים
מה זו שפה גרפית?
כדי לדבר על מיתוג עסקי, אנחנו צריכים לדבר על גרפיקה. אתם יכולים להגיד לעצמכם כי אתם בכלל לא יודעים מה זה שייך אליכם, הרי אתם בכלל לא מתעניינים בגרפיקה ואתם בוחרים מוצר או שירות רק לפי טיב השירות וכן הלאה. אבל האמת היא שזה לא ממש נכון. אם תיכנסו לרשתות החברתיות באופן טבעי ימשכו אתכם התמונות הויזואליות ביותר. אלו שנראות טוב, מצולמות טוב וכן הלאה. אם תראו משפיענית אחת מצטלמת בבגד ים בבריכה בניסיון למכור לכם מוצר, סביר להניח כי המוצר יהיה קרם הגנה, משקפי שמש וכן הלאה. מוצרים אותם מוכרים בדרך כלל בבריכה. אם תראו משפיענית אחרת עומדת באמצע חדר בו האור רך, הרצפה עשויה פרקט וכן הלאה, תחשבו כי היא אולי מוכרת טיפולים אלטרנטיבים וכן הלאה. אתם תחשבו את המחשבות הללו באופן אוטומטי, לא כי אף אחד אמר לכם משהו, פשוט מפני שאנחנו, בני האדם ,מחברים פעמים רבות בין ויזואליה ובין אסוסיאציות העולות לנו בראש בלי שנחשוב על כך בכלל.
בתור בעלי עסקים, המקום בו תצטלמו, הבגדים איתם תבחרו להצטלם, העיצוב של הלוגו, כל אלו יצרו מה שנקרא מיתוג עסקי. כלומר, שפה ויזואלית, אשר משקפת בצורה זו או אחרת את הערכים של המותג. כדי שנצליח למשוך לקוחות, אנחנו צריכים לדעת איך להשתמש נכון בשפה הזו.
אנחנו צריכים להבין מה הערכים של המותג
למשל, אם אתה מנהל משרד עורכי דין מצליח, אנחנו נרצה לראות אותך ברשתות החברתיות לובש בגדים אשר מאפיינים עורך דין מקצועי. לא תמיד בהיכרח תידרש ללכת עם חליפות, אבל אם תעלה סרטון שלך לבוש בפיג'מה התחושה תהיה כאילו אתה לא מי שלוקח את עצמו ברצינות ולכן, לקוחות יעדיפו שלא להגיע אליך. אם את עוסקת בהדרכת הורים, גם במקרה הזה, אנחנו נמליץ לך לבחור תמונות וסרטונים אשר מצליחים להוציא את האופי הסמכותי שלך, כדי ליצור שפה אשר משדרת ללקוחות פוטנציאלים כי אפשר לסמוך עלייך.
כמובן, אם אתם רוצים שיהיה לכם לוגו יוקרתי למותג וכן הלאה, אתם צריכים לראות איך אתם בוחרים באנשי מקצוע אשר ידעו להשתמש בצבעים הנכונים ובעיצוב המדויק, כדי שבסופו של יום, התוצאה תהיה כזו שתצליח לספר את הסיפור שלכם ואת המסר השיווקי שלכם בצורה הטובה ביותר.
כדי להתחיל אתם צריכים להבין שזה חשוב
כדי שניתן יהיה להתחיל באמת, אתם צריכים להבין כי המיתוג העסקי שלכם חשוב. אתם צריכים להשקיע כשאנחנו מדברים על מיתוג עסקי. עכשיו ההמלצה שלנו היא לפנות לאנשי מקצוע, מי שמכירים את התחום היטב וידעו לתת לכם את הכלים הטובים ביותר כדי לעשות את הדברים כמו שצריך, בצורה הנכונה ביותר.