עוקבים באינסטגרם בחינם - טלפון עם הדמייה ואימוג'ים

עוקבים באינסטגרם בחינם

עוקבים באינסטגרם בחינם

עוקבים בחינם באינסטגרם – בשביל בעלי עסקים רבים, הבעיה הגדולה ביותר באינסטגרם היא כמות העוקבים, לא משנה מה הם עושים, כמות העוקבים גדלה בקצב איטי. כתוצאה מכך החשיפה של העסק לא גדלה. במאמר הבא נלמד איך להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם.

הצעד הראשון, עצבו את הפרופיל שלכם

אחד מהגורמים שיגרמו לאנשים לעקוב אחרי הפרופיל שלכם הוא העיצוב, הלוגו, התיאור, תמונת הרקע ותיוגי ההאשטאג, ברגע שיהיה לכם פרופיל מדהים ומושך, אנשים יעקבו אחריו. בעלי עסקים רבים פונים לבעלי מקצוע כדי לעצב את הפרופיל, מדובר בהחלטה שחוסכת להם כסף וזמן בטווח הארוך. במקום לעבוד על הפרופיל בשיטה של ניסוי וטעייה מתחילים מנקודה שבה הפרופיל נראה מדהים מהרגע הראשון.

מי הקהל שלכם? איפה הוא נמצא ומה הוא אוהב?

הדרך שלכם למכירות באמצעות האינסטגרם מתחילה דרך העוקבים שלכם. רגע לפני שאתם מתחילים לעלות פוסטים, עשו מחקר בנוגע לקהל שלכם. הבנתם מה הם אוהבים? עכשיו הגיע הזמן ליצור תוכן שמתאים להם. צרו תכנים ויזואליים שיגרמו להתפעלות, תוסיפו טקסטים שיגרמו לכל לקוח שרואה את העמוד שלכם לעצור, להישאר ולהתפעל. כדי לדעת מתי ואיך כדאי לפרסם את התוכן שלכם פשוט תסתכלו על לוח השנה, יש חגים? תנצלו אותם, תכתבו תכנים שיחברו בין החג לבין הלקוחות שלכם. עכשיו נשאר לכם רק לתזמן את התוכן ולהשיג עוקבים בחינם באינסטגרם.
עוד משהו קטן שחשוב לדעת: קרוב למחצית ממשתמשי האינסטגרם נמצאים שם כדי לקבל מידע בנוגע למוצרים, זה אומר שאינסטגרם הוא גם מנוע חיפוש של מוצרים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לתת להם סיבה לחפש את המוצר שלכם.

עקבו אחרי משתמשים רלוונטיים

בדקו מה קורה אצל המתחרים שלכם, אתם יכולים לדעת את זה באמצעות חיפוש רגיל או חיפוש אחר האשטאג רלוונטי, תוכלו לקבל רשימה של המפרסמים המובילים, משם פשוט תתחילו לעקוב אחר העוקבים שלהם. מדובר בתהליך פשוט, אם תעשו אותו בכל יום, תוכלו להגדיל את החשיפה שלכם ולהשיג עוקבים באינסטגרם בחינם. בתוך זמן קצר יהיה לכם קהל שמתעניין במוצר דומה לשלכם. דרך נוספת להגיע למשתמשים נוספים היא פשוט לתייג, תייגו את הסרטונים והתמונות שאתם מעלים בהאשטאגים רלוונטיים ותוסיפו כיתוב איכותי לתמונות שהעליתם, אפשר להוסיף רק 4-3 שורות, אז כדאי שתכתבו משהו מדליק ומעניין.

עוקבים באינסטגרם בחינם - תגיבו במקומות הנכונים

הדרך הטובה ביותר לצבור עוקבים היא פשוט להגיב, תגיבו על תמונות ופוסטים, ככל שיהיו לכם יותר תגובות רלוונטיות שגוררות תגובות נוספות, כך השם של העסק שלכם יקבל יותר חשיפה ויותר עוקבים.

מעשינו ניהול מדיה שלוקח אתכם קדימה

מעבר לטיפים שרשמנו במאמר, אנחנו במעשינו ניהול מדיה נשמח לתת לכם פתרון מלא לקידום ושיווק באינסטגרם. נסייע לכם במחקר הקהל, ביצירת התכנים ובשיטות שיווק מתקדמות הכוללות אוטומציה.

רוצים לתאם שיחת 1:1 עם יועץ שיווק? תשאירו פרטים עכשיו ואנחנו כבר נתקשר.

הישארו תמיד מעודכנים​