שיווק דיגיטלי למטפלים - מטפלת מצולמת במשרד

איך למלא יומן בעזרת שיווק דיגיטלי למטפלים לייצר זרם קבוע של לקוחות

עולם המטפלים מתחלק ל-2 החלק הראשון שיושב ומחכה שיגיעו אליו לקוחות מפה לאוזן (מצליח כשהמטפל איכותי,בעל ותק, מוכר ובעל קשרים) והחלק השני שלא סומך רק על שיטת מפה לאוזן וממלא את היומן בעזרת שיווק דיגיטלי למטפלים, כן גם אתם יכולים לבחור ביומן מלא. כמובן שזה כרוך בהוצאה כספית אבל אם תדעו לעבוד בצורה נכונה תוכלו להכפיל, לשלש ולהגדיל את ההכנסות שלכם בעסק כבר מהחודש הראשון.

לפני שאנחנו מגיעים לשלב שבו אנחנו מסבירים ונותנים רעיונות בואו נבדוק אם גם אתם סובלים מאחד הקשיים הקיימים אצל מטפלים שלא משווקים את הקליניקה שלהם (אם אתם מתחברים לאחד הקשיים פשוט תמשיכו לקרוא): לא מצליחים לשבור את תקרת הזכוכית של ה10K בחודש, אין זרם לקוחות קבוע שמתעניין בשירות מדי יום, לקוחות פוטנציאלים שמגיעים "לא מכירים אתכם" ומבקשים המלצות והוכחות לכך שאתם באמת יודעים לטפל בבעיות.

עכשיו אחרי שהבנו שיש בעיות בואו נלמד איך אנחנו יכולים לפתור אותם ולייעל את התהליכים בעזרת שיווק דיגיטלי למטפלים!

הרושם הראשוני בדיגיטל

בטוח שכבר שמעתם לא פעם אחת לגבי החשיבות של הרושם הראשוני, אולי כבר הבנתם שיש לו משקל דיי גדול כשבאים לסגור עסקאות ולהגדיל את העסק אבל משהו שם בדרך לא עבד לכם עד היום. בשביל ליצור רושם ראשוני איכותי בדיגיטל אתם צריכים לדאוג למספר דברים כמו: עיצוב עמודים עסקיים (בפייסבוק ובאינסטגרם),יצירת פרופיל גוגל מיי ביזנס עם פרטי העסק והמלצות מלקוחות, כרטיס ביקור רגיל או דיגיטלי/בניית דף נחיתה/בניית אתר תדמית אלו הדברים הבסיסיים שאתם חייבים לדאוג להם.

חשוב לתת ללקוח פוטנציאלי שמגיע אליכם את הרושם הראשוני בשלושת הנקודות האלה אם אתם רוצים להגדיל את אחוזי הסגירה של העסקה איתו.

ניהול רשתות חברתיות ויצירת תוכן

אחרי שהצלחנו ליצור רושם ראשוני טוב הגיע הזמן להתחיל לתת ערך – סרטונים, פוסטים וכתבות בבלוג באתר התדמית שלכם עם ערך איכותי ועסיסי בתחום הטיפול שיבליט אתכם מול המתחרים ויעזור לכם להתחיל לנהל מערכת יחסים עם העוקבים הפוטנציאלים שקוראים ורואים את התוכן שלכם.

מומלץ לבנות אסטרטגיית תוכן ולהיות פעילים בכל המקומות הרלוונטיים שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יכולים להיות בהם על  בסיס קבוע לפי היכולות שלכם לייצר את התוכן.

ניהול קמפיינים ממומנים - שיווק דיגיטלי למטפלים

אחרי שיש לכם כבר תשתית חזקה שתלווה את לקוח הקצה מההתחלה ועד הסוף, תעניק לו רושם ראשוני וערך איכותי הגיע הזמן לדאוג לטראפיק של הלקוחות הפוטנציאלים – כאן נכנסים לתמונה הקמפיינים הממומנים ברשתות החברתיות ובגוגל.

לפני שאנחנו מתחילים לרוץ בואו נדבר על ההבדל ביניהם והוא מאוד חשוב.. קמפיינים ברשתות חברתיות דוחפים תוכן עבור הלקוחות ז"א אנחנו בוחרים קהל יעד מסויים ודוחפים לו את התוכן, במידה והתוכן הצליח לעצור את העיניים והניע את הלקוח לפעולה אנחנו נקבל ליד לעומת זאת ברשת החיפוש (מדברים על גוגל) לקוח הקצה אמור לחפש מילת מפתח ספציפית עבור השירות שלכם לצורך הדוגמא: "פיזיותרפיסט בבאר שבע" וכאן אתם יכולים לקפוץ ולגרום ללקוח להיכנס לדף הנחיתה הרלוונטי, במידה והוא מתעניין הוא יכול להשאיר פרטים וכאן אנחנו מגיעים לליד.

לפני שאתם בוחרים את סוגר הפלטפורמה מומלץ להתייעץ עם מומחה שיבדוק ויבצע התאמה עבור השירותים שלכם ספציפית לפי אזור גיאוגרפי ובדיקת תחרות ככה שתשקיעו את הכסף שלכם ולא תזרקו אותו בלי אסטרטגייה ברורה.

שיווק דיגיטלי למטפלים בעזרת משפך שיווקי לחימום

משפך שיווקי זאת אחת המילים שאנשים לא מבינים בדרך כלל ומי שמכיר אולי נכבה ממנה אפילו, בתכלס? משפך שיווקי הוא תהליך פשוט (יכול להיות גם מורכב) שיעזור לכם לסנן ולחמם את הפניות הרלוונטיות לעסק שלכם. אנחנו לא נבנה עכשיו משפך רק נשפוך קצת אור על הפוטנציאל של משפכים בעסקים של נותני שירותי ומטפלים.

אחת הבעיות העיקריות שהלקוחות שמשאירים פרטים עדיין לא מכירים אתכם וגם כאשר הם משאירים פניה יכול להיות שלא תיסגר העסקה  אלה "הוא יחשוב על זה" בעזרת בניית אסטרטגייה אנחנו יכולים לבנות תהליכים שיעזרו לנו לסגור את העסקאות ולהגיע למצב של שיחה עם לקוחות יותר "חמים".

דוגמא למשפך שיווקי פשוט לנותני שירות שאתם יכולים ליישם בעסק שלכם:

שלב א' –  מודעת וידאו הנוגעת בנושא הקשור לקהל היעד שלכם, המטרה היא לראות מי מתעניין בתחום ע"י צפיה בסרטון או דילוג עליו. מי שצפה בסרטון מספיק זמן עובר למודעה הבאה ומי שלא, לא.

שלב ב' – אנחנו בונים קהל מכל אותם האנשים שצפו במודעה של שלב א' ומייצרים את מודעת ה"הצעה שאי אפשר לסרב לה" כאן אנחנו מגיעים למעמד מכירה עם קהל היעד הרלוונטי שסיננו בשלב א' ומציעים לו את השירות שלנו – המטרה היא לייצר לידים.

שלב ג' – כאן נעבוד עם קהל היעד שצפה בסרטונים של שלב א' ב-30 יום האחרונים ונוריד את מי שצפה ב-5 יום האחרונים ונעבוד כאן עם הוכחות חברתיות ועדויות של לקוחות שכבר רכשו את השירות שלנו והם בעצם ממליצים עלינו.

בסוף התהליך אנחנו נקבל לידים איכותיים יותר שיעזרו למלא יומן בעזרת שיווק דיגיטלי למטפלים, כמובן שיש עוד המון אפשרויות ורעיונות איך לבצע את זה.

רוצים לתאם שיחת 1:1 עם יועץ שיווק? תשאירו פרטים עכשיו ואנחנו כבר נתקשר.

הישארו תמיד מעודכנים​