כנראה שכבר רצות לכן המון מחשבות על מי תבדקו קודם ומה אתם רוצים בדיוק לדעת על המתחרים אז בואו נתחיל. בשלב הראשון פשוט לוחצים כאן על הלינק – מודעות של מתחרים בפייסבוק. לאחר לחיצה על הלינק תפתח לכם ספריית המודעות של פייסבוק.
(מודעות של מתחרים)
לשיחת היכרות ראשונית ללא עלות וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית פשוט מלאו את הפרטים הבאים
כאן נוכל לבחור באיזה מדינה אנחנו רוצים לראות את המודעות, לצורך הדוגמא אם אתם משווקים מוצרים לבריטניה פשוט תוכלו לבחור את המדינה ולראות מה המתחרים מפרסמים שם.
לאחר שנבחר מדינה נצטרך לבחור בקטגוריית המודעות את הקטגוריה המתאימה – פשוט תבחרו "כל המודעות", לאחר הלחיצה תפתח לכם האפשרות לרשום שם תוכלו לרשום את שמות המתחרים או נושאים שתרצו לראות מודעות עבורם.
מה שנוכל לראות כאן זה את כמות המודעות עבור המילה או המתחרה שלנו במקרה הזה חיפשנו מילת מפתח "קידום" ויש לרגע החיפוש כ4,100 מודעות פעילות.
המודעות מתחלקות לפי חודשים וכמו שאתם רואים רשום "הושק במרץ 2023", "הושק בפברואר 2023" וכדומה.. ככל שתגללו למטה תוכלו לראות מודעות ישנות יותר.
לגבי כל מודעה נוכל לראות מספר פרטים שהם:
- אם המודעה פעילה או לא
- מתי המודעה התחילה לפעול
- באיזה פלטפורמות המודעה פעילה
- מזהה המודעה
- כמה מודעות משתמשות בקריאייטיב ובקופי הנוכחי
- שם המפרסם
- קופי המודעה
- הקריאייטיב
- כפתור הנעה לפעולה במידה וקיים
במידה וכפתור ההנעה לפעולה מעביר לדף נחיתה או לאתר מסויים תוכלו פשוט ללחוץ ולראות את הנכס הדיגיטלי וזה וגם משם לקחת השראה ורעיונות.
השיטה הזאת נועדה בשביל לראות מה המתחרים עושים ולקחת השראה, אנחנו מתנגדים שתעשו העתק הדבק של תוכן או מודעות.
לסיכום בעזרת השיטה שחשפנו כאן תוכלו לייעל לעצמכם את הקמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם, לראות מה המתחרים עושים ולקחת השראה לטסטים שלכם.
ד"א אם אתם כבר כאן כנראה שאתם "מריצים" את המודעות שלכם לבד, אם אתם רוצים לקצר את התהליכים ולהנות מקופי, קריאייטיב ועיצוב איכותיים לפעילות שלכם תוכלו ללחוץ כאן ולהנות מחבילות פוסטים מותאמות עבור המותג שלכם במחירים נוחים.